Брзи и здрави рецепти за појадок кој ќе ве заситат до ручекот

Loading...

Сите се чувствуваа гладни два часа по појадокот.
Експертите велат дека причината е тоа што палачинките, тостот и колачи се сметаат за вообичаен појадок. ” Добра храна е, но не содржи хранливи материи што ќе ве држат целосни подолго “, објаснува нутриционистот Кара Харстрит и додава дека е потребна урамнотежена диета оброк кој содржи протеини и здрави масти и е богат со растителни влакна.
За појадок се потребни околу 20 грама протеини, кои можете да ги донесете во јајца или грчки јогурт. Sе чувствувате поцелосно ако комбинирате таква храна со цели зрна овесна каша или овошје и зеленчук. Не заборавајте путер од кикирики, авокадо или маслиново масло што ќе обезбедат здрави маснотии “, советува нутриционистот Кристина Ла Ру.Сите се согласуваат дека снегулките се нешто што треба да се избегне затоа што многу од нив содржат многу шеќер.


Тие немаат доволно растителни влакна, протеини и маснотии. За неколку часа повторно ќе бидете гладни “, вели нутриционистот Лесли Бончи.Понекогаш остатоците се најдобра опција. Vи заштеди време, нема да фрлите ништо и нема да имате многу работа наутро за да подготвите појадок “, додава Бончи.Ова се нивните предлози за здрав и срдечен појадок.
Каша од чоколадо и бананаПодгответе житни каша навечер и оставете го да отстои преку ноќ. Наутро додајте банана, чоколадо и свежо сирење.Хранлив тост.Ставете рикота или фета сирење на парче тост од зрно зрно. Додадете зеленчук како домати или авокадо, јајце, семе или ореви.
Здрави мафиниОд овес, млеко, овошје и јајца, подгответе вкусни мафини што можете да ги донесете со себе и да јадете секогаш кога сте гладни. Имајте јогурт со нив и јадете грст ореви.

loading...