Дали сте слушнале за ФЛЕКСИТАРИЈАНСКАТА ДИЕТА? Со помалку месо, помалу килограми!

Првите сериозни сончеви зраци веќе укажуваат на пролет некаде во воздухот, што значи дека е време да се оди на некоја од диетите и со тоа да се ослободиме од „зимскиот вишок“. 

Според US News and World Report, кој објавува список на најдобри диети на почетокот на секоја година, медитеранската е трето лето по ред на престижниот врв, проследено со DASH и флекситаријанската, што, поточно , го делат второто место. 

Денес ќе ѝ се посветиме на третата, чие име доаѓа од кованица на флексибилна и вегетаријанска, и е како создадена за оние кои би сакале да преминат на вегетаријанска диета, но не можат целосно да се откажат од бифтек и хамбургери.

Начин на живот


Диетата е создадена пред повеќе од една деценија, а ја промовираше нутриционистката Даун Џексон Блатнер во 2009 година во нејзината книга „Флекситаријанска диета: претежно вегетаријански начин да изгубите тежина, да бидете поздрави, да спречите болести и да додадете година на живот“. 

Даун беше вегетаријанка повеќе од 15 години, а во ретки прилики јадеше месо, по што се чувствуваше виновна. Затоа, таа смисли флексибилно вегетаријанство, кое го комбинира најдоброто од двата света на растителна и месна храна.

Ако јадете повеќе растенија и помалку месо, вие не само што ќе изгубите тежина, туку и ќе го подобрите вашето општо здравје, вели Даун, а истражувањата го потврдуваат тоа. Вегетаријанците претежно консумираат повеќе овошје и зеленчук, кои имаат малку калории и многу растителни влакна – двете главни компоненти за слабеење. Покрај тоа, тие имаат помала стапка на срцеви заболувања, дијабетес и рак, и како резултат живеат подолго.

Она што ќе одговара на сите е што тука нема премногу жртви и радикални промени. Јадете вегетаријанска храна колку што можете повеќе, и месо само кога тоа го бара вашето тело. На пример, можете да започнете со два дена без месо во неделата и да завршите со пет, што ја прави оваа диета повеќе начин на живот, а помалку еднократна диета.

ТЕКСТОТ ПРОДОЛЖУВА ПОДОЛУ НА СТРАНА 2: ⬇⬇⬇

Пронајдете не на следниве мрежи: ©ПУЛС24.МК Вестите на интернет страницата на редакцијата ПУЛС24.МК може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ПУЛС24.МК или посебен договор, не е дозволено преземање, користење или реемитување на вестите.