ДИЕТАТА НА КЕТРИН ЗИТ ЏОНС (49) ПОРАДИ КОЈА ИЗГЛЕДА СОВРШЕНО: Главната состојка е ОВАА СУПА, а за една недела ќе изгубите 6 килограми!

Loading...

Кетрин Зета-Џонс има 49 години, а изгледа волшебно, сето тоа благодарение на супата од зелка, со која слабее.
На часовите по мечување и јавање, познатата актерка добива кондиција и ги зајакнува мускулите. Во овој период избегнува леб, алкохол, овошни сокови, замрзната храна, слатки и закуски.
СОСТОЈКИ
Еден куп пролетен кромид или два праза, половина килограм домати, две зелени пиперки, една зелка, пет моркови, еден куп целер, еден куп магдонос, сув зачин, сол, бибер, кари и чили.
ПОДГОТОВКА
Зеленчукот ситно исецкајте го и ставете го во тенџере. Потоа прелијте го со два литри вода и варете 10-тина минути додека водата не зоврие. Откако ќе почне да врие, варете околу 30 минути на тивок оган. Конечно, можете да додадете малку оцет за да го омекнете силниот мирис на зелка.
Пет основни прашања:
Колку килограми можете да изгубите?
Шест килограми неделно!


Принципот?
Колку повеќе супа од зелка јадете, толку повеќе маснотии согорува вашето тело и со тоа повеќе губите тежина.
Предности?
За само една недела, можете да изгубите тежина со „упад во“ гардероба што е помала од вашата сегашна, дури и за два конфекциски броја: идеално ако сакате да ја дотерате линијата за рекордно време.
Недостаток?
Основата на диетата е зелка. Ако не можете да издржите, ќе мора да ја замените со друг зеленчук.
Здравствен фактор?
Блиц диети, кои ја вклучуваат оваа, може да се спроведат најмногу една недела и не повеќе од двапати годишно. И, ако повторно се здебелите по диетата, повеќе нема да можете да се радувате на слабеењето.


Предвидено мени
Покрај супа од зелка, во деновите за време на диетата е дозволено да се јаде следново според дадениот распоред:
ПРВ ДЕН: Сите овошја, освен банани.
ВТОР ДЕН: Свеж и варен зеленчук. Избегнувајте грав, грашок и пченка. Варен компир и маргарин се дозволени за вечера.
ТРЕТ ДЕН: Можете да јадете овошје и зеленчук колку што сакате.
ЧЕТВРТИ ДЕН: Денес се дозволени три банани со обезмастено млеко. На вашето тело му требаат јаглехидрати, протеини и калциум, што ја намалува желбата за слатки.
ПЕТТИ ДЕН: Дневното мени треба да содржи најмногу 200 грама месо (подготвено без маснотии) и шест свежи домати (можеби исто толку чаши сок од домати).
ШЕСТИ ДЕН: Месо и зеленчук – колку што сакате. Сепак, јадете само зелен зеленчук.
СЕДМИ ДЕН: На последниот ден, можете да јадете ориз, зеленчук и да пиете незасладени овошни сокови.

loading...