Диетата со која Кристина Агилера симна 30 килограми во рекорден рок

Loading...

Кристина Агилера со години се бореше со вишокот килограми, за на крајот конечно да ја пронајде формулата за екстремно брзо слабеење.
Диетата траела 10 месеци и се одвивала во две фази.
Првата траела 4 месеци и подразбирала:
3 главни оброци и 2 ужини. Дозволено било консумирање само на одредени намирници како пилешко, мисиркино месо и сирење. Од јаглехидратите на менито се наоѓаат компирот и макароните.
Во втората фаза вклучени биле производи чија основна улога била да се намали желбата за благо.
Дозволено било консумирање на мешунки, месо, млечни производи, јајца и сирење. Дозволено е и некое парче црно чоколадо.
Дневниот калориски внес не смее да надминува 1500 калории.


Секој оброк би требало да има 450 калории, а ужините околу 150 калории.
Предлог мени за прва фаза:
Појадок – парче пилешко, порција грашок, зелена салата, компир со средна големина.
Ручек – порција житарки, безмасно сирење, целер
Вечера – 2 варени јајца, парче леб од цело зрно, карфиол
Ужина – зелен зеленчук, тиква, тиквички, домат
Предлог мени за втора фаза:
Појадок – шска свежо шумско овошје, авокадо, овесна каша, јајце, малку кикиритки
Ручек – грав со пилешко или мисиркино месо, парче тофу, леб од цели зрна со паста од бадеми
Вечера – салата со морски плодови, зелено јаболко, манго
Ужина – овошје по избор
Мастите и шеќерите се целосно забранети, а како при секоја диета, се препорачува голем внес на вода.

loading...