Диета со јагоди, вкусна и ефикасна

Loading...

Оваа диета може да ги воодушеви сите љубители на ова нискокалорично овошје. Доколку се придржувате до неа за една седмица може да „стопите“ два до три килограми.
Во 100 г јагоди има само 30-на калории, па затоа во оваа диета јагодите се вклучуваат во секој оброк. Самата диета гарантира доволно енергија во текот на денот и едноставна загуба на килограмите.
Препорака е денот да се започне со 300 г јагоди за појадок, а истата количина се консумира и за десерт по ручекот. Меѓуоброкот исто така вклучува чинија јагоди, а за вечера се препорачува 500 г јагоди и јогурт со ниска масленост пред спиење.
Освен јагоди од овошје е дозволено и половина банана на ден.
Еве како изгледа дневното мени на оваа диета?
Појадок – кафе или чај со половина лажичка кафен шеќер (или вештачки засладувач), 350 г јагоди и 50-г (парче) посно сирење.
Меѓуоброк – мал сендвич кој вклучува интегрално парче леб, посно сирење и парче пилешко.
Ручек – бистра супа од зеленчук, салата од зеленчук со лимонов сок и 1 лажичка маслиново масло, 350 г јагоди и чаша бело вино.
Меѓуоброк – 350 г јагоди со лажичка кафен шеќер.
Вечера – 500 г јагоди, тофу-сирење и чаша немасен јогурт.

loading...