Диета со јагоди, вкусна и ефикасна

Диетата со јагоди може да ги воодушеви сите љубители на ова нискокалорично овошје. Доколку строго се придржувате, за една седмица може да симнете два до три килограми.
Во 100 г јагоди има само 30-на калории, па затоа во оваа диета јагодите се вклучени во секој оброк. Диетата гарантира доволно енергија во текот на денот и едноставна загуба на килограмите.
Се препорачува денот да се започне со 300 г јагоди за појадок, и исто толку за десерт по ручекот. И во меѓуоброкот има чинија јагоди, а за вечера се препорачува 500 г јагоди и јогурт со ниска масленост пред спиење.
Освен јагоди од овошје е дозволено и половина банана на ден.
Како изгледа дневното мени на оваа диета?

Појадок – кафе или чај со половина лажичка кафен шеќер (или вештачки засладувач), 350 г јагоди и 50 г посно сирење.

Меѓуоброк – мал сендвич кој вклучува интегрално парче леб, посно сирење и парче пилешко.

Ручек – бистра супа од зеленчук, салата од зеленчук со лимонов сок и 1 лажичка маслиново масло, 350 г јагоди и чаша бело вино.

Меѓуоброк – 350 г јагоди со лажичка кафен шеќер.

Вечера – 500 г јагоди, тофу-сирење и чаша немасен јогурт.

Loading...