Доцното одење во кревет влијање на ЗДРАВЈЕТО: Еве што се случува во телото ако сте будни после полноќ

Loading...

Ако имате навика да спиете доцна, ви препорачуваме да се ослободите од овие навики што е можно поскоро, бидејќи тоа може да биде многу лошо за вашето здравје.
Првите знаци на недостаток на сон се намалување на концентрацијата и напнатоста, зголемување на лошите навики, како што е консумирање храна пред спиење. Заморот исто така може да доведе до зголемување на крвниот притисок. Блед тен, главоболки и ментална исцрпеност се знаци на кршење на рутината за спиење, бидејќи тогаш на умот не му е дозволено да се одмори во времето што природно е одвоено за тоа.
По само 22 часа, нивото на ментална способност и енергија постепено се намалува кај повеќето луѓе. Според бројните истражувања, ако некој легне доцна, нема да може да носи рационални одлуки.
Истражувањата на експертите укажуваат на важноста на спиењето, особено во периодот помеѓу 1 и 3 часа по полноќ. Луѓето кои остануваат будни до доцна ќе станат исцрпени и раздразливи, што дополнително може да доведе до агресија, напади на паника, како и хистерија.
Ако причината за вашата несоница е несоницата, важно е да смените одредени навики – одете во кревет порано, избегнувајте користење телефон или гледање телевизија пред спиење, не јадете висококалорична храна.
Ако чувствувате глад, направете пијалок што ќе ве опушти, како чај или шолја млеко, и можете да испробате разни методи кои брзо ќе ве заспијат.

loading...
Loading...