За зеленчукот, кратко и јасно!

Loading...

Зеленчукот е богат со растителни влакна кои ви овозможуваат полесно варење на храната. Конзумирањето на зеленчук доведува до појава на т.н.'' негативни'' калории.
Во зависност од вашиот пол, тежина и физичката активност, на телото му се потребни 150-250 калории за да се вари храната (зеленчук), па ако внесете храна (зеленчук), чија енергетска вредност е 100 калории ќе согорите повеќе калории отколку што сте внеле.
Вашиот оброк не може да содржи само зеленчук, многу луѓе грешат ако јадат само зеленчук. Вашиот оброк, освен зеленчук треба да содржи и протеини како пилешки гради, мисиркино месо, јунешко месо, белки од јајце, сирење со 0% масти, итн. а, ако има потреба и јаглехидрати како ориз, компир, овес.
Зеленчукот дефинитивно треба да биде дел од вашите оброци, па во иднина посветете поголемо внимание на тоа. Исхраната богата со '' негативни'' калории помага во намалување на масните наслаги,а некои од овие намирници се: кељ, спанаќ, брокули, моркови, карфиол, краставици, зелена салата, домати.Зеленчукот е богат со растителни влакна кои ви овозможуваат полесно варење на храната. Конзумирањето на зеленчук довед

loading...