Здрава и убава: Кои витамини и минерали ѝ требаат на жената по 40-тата година?

Loading...

Телото од храната што ја внесуваме ги зема потребните протеини, јаглехидрати, масти, минерали и витамини за да ја подобри клеточната делба, да ги спроведе нервните сигнали, да ја подобри густината на коските, итн.
Без соодветни количини на овие елементи, телото ја губи способноста да работи правилно. Денес, недостатокот на витамини и минерали е чест проблем поради лошиот избор на храна, строгите диети и бројни здравствени услови.
Како што старееме, апсорпцијата и синтезата на микроелементи е нарушена, што го зголемува ризикот од сериозни здравствени проблеми. Всушност, нашите тела не можат да произведат поголем дел од микроелементите, затоа мора да ги задоволиме нашите дневни потреби за нив, да јадеме здрава храна или да земаме специјални додатоци.


Експертите велат дека потребата на жените за хранливи материи многу се менува со возраста. Хормоналните флуктуации играат голема улога во овие процеси. Овие промени обично стануваат очигледни по 40-тата година од животот, кога нашето тело почнува да се подготвува за менопауза.
Добрата вест е дека е целосно можно да се спречат недостатоците на овие супстанции и да се остане здрава со правилен избор на храна преку која ќе се снабдите со овие потребни витамини и минерали:
1. Калциум
99 проценти од целиот калциум од нашето тело ги сочинува коските, обезбедувајќи ја нивната густина и сила. Кога нивото на репродуктивниот хормон естроген паѓа во средното доба, апсорпцијата на калциум се намалува. Друг проблем е што жените често не земаат доволно производи богати со калциум, како што се млечни производи, лиснат зеленчук и сардини.


2. Витамин Д
Овој витамин е потребен затоа што му помага на вашето тело да го земе калциумот од храната и да го користи. Вклучен е и во заштитните имунолошки процеси. Овој елемент е всушност единствениот витамин што телото може да го генерира само кога сте изложени на сончева светлина. Можете исто така да го внесете ако јадете лосос, пастрмка и друга масна риба. Маслото од црн дроб на бакалар е единствениот совршен извор на витамин Д.
3. Магнезиум
Недостаток на овој електролит е чест проблем кај постарите жени. Може да биде одговорен за запек, грчеви во мускулите, главоболки и дисфункција на дигестивниот тракт. Бидете сигурни дека вашата исхрана содржи доволно храна полна со магнезиум, како што се грав, ореви и лиснат зеленчук.


4. Витамин Е
Ова е витамин растворлив во масти, кој ги штити вашите клетки од оксидативно оштетување и го забавува процесот на стареење. За да го внесете преку храната, во оброците додадете лешници, семки од сончоглед, кикиритки и масло од пченка.
5. Железо
Жените често губат железо преку обилно менструално крварење, што може да се случи од повеќе причини. Друг проблем е што како што старееме, нашиот стомак има тенденција да произведува помалку киселина, што ја намалува апсорпцијата на железо. Најдобар извор на овој елемент се производи од животинско потекло како што се црвено месо, јајца, живина. Но, можете да најдете железо и во зелениот лиснат зеленчук и грав.
6. Витамин Б12
Дали знаевте дека витаминот Б12 е неопходен елемент за производство на црвени крвни клетки? Без него, вашето тело може да започне да произведува абнормални, кршливи крвни клетки или да престане да ги прави. За да го избегнете овој проблем, јадете доволно сирење, риба, месо и јајца.
7. Витамин К
Од суштинско значење е да додадете карфиол, говедско, брокула и соја во вашата исхрана за да ја задоволите вашата дневна потреба за витамин К. Овој есенцијален елемент обезбедува нормално згрутчување на крвта, го одржува здравјето на срцето и ја подобрува густината на коските.

loading...