Идеални намирници за доцни вечерни оброци

Loading...

Иако го знаеме правилото дека после 19 часот едноставно не треба да вечераме, понекогаш е невозможно да се игнорира гладот, што се јавува во вечерните часови, а сепак честопати избираме да гладуваме, со цел да се одржи тенка фигура. Сепак, нутриционистите велат дека има храна што можеме да ја јадеме во доцната вечер, со цел да се задоволи гладот ​​и да се намали нервозата, без грижа на совет!
Пуканки
Пуканките дефинитивно се најдобро решение кога имаме потреба за грицки кои барем кратко ќе ја задоволат нашата глад. Се разбира, за да ја направите оваа сосема здрава закуска, намалете ја количината на масло на минимум.


Грчки јогурт
Грчкиор јогурт е одличен избор кога сакате да го зголемите внесот на протеини, а доколку на тоа го додадете омиленото сезонско овошје, тоа ќе биде брза и вкусна вечера, која нема да ви загрози ниту еден момент. Овој протеин и здрав оброк нема да влијае на таложење на вишок маснотии, така што ќе можете да посегнете кон него во доцната вечер.
Јаткасти плодови
Тие се богати со масни киселини од омега 3, кои се неопходни за нашето тело. Тие можат да бидат совршен избор за доцна вечера, но бидејќи се прилично високо-калорична храна, обидете се да не јадете повеќе од неколку.
Тост со авокадо намаз
Авокадото е една од најздравите намирници што можеме да ја вклучиме во нашата диета, а хумусот од авокадо е омилен намаз за многумина. Овој намаз можете да го јадете на парчиња тост, за да ја задоволите гладта во доцната вечер.
Ако забележите дека состојбата е алармантна и дека станувате сè повеќе нервозни од глад, посетете се на една од овие здрави, брзи вечери и запомнете, овој пат без каење!

loading...