КАКО ДА СЕ ПОМИНАТ СИТЕ СЛАВИ БЕЗ ПРЕЈАДУВАЊЕ? Луѓето кои ги забележуваат ОВИЕ СИМПТОМИ треба да бидат особено внимателни

Започна сезоната на зимски празнувања
На празничните трпези има се, од месо, зеленчук, риба, сарми, разни салати, пијалоци и пијалоци и на крај десерт. Колку е славен оброк и здрав оброк кога станува збор за прослави, затоа што често фокусот е повеќе на храната отколку на светецот што се слави.


На ова прашање Ана Тодоровиќ, нутриционист и даде неколку совети како да ги препознаете симптомите на прејадување, и како да се однесувате доколку тоа се случи.

Чести се акутни воспаленија на жолчното кесе, хипертензија, зголемен холестерол и триглицериди, а амбулантите се полни. Прејадувањето започнува со симптоми како што се гадење, повраќање, потење, па дури и несвестица.

КАКО ДА СЕ ПОМИНАТ СИТЕ СЛАВИ БЕЗ ПРЕЈАДУВАЊЕ? Луѓето кои ги забележуваат ОВИЕ СИМПТОМИ треба да бидат особено внимателни

На сите кои имаат разни проблеми им препорачувам дефинитивно да изберат ден за детоксикација, после прославата и да јадат нешто лесно како супи и готвена храна – рече Тодоровиќ.
Таа особено нè потсети на нашиот српски диететски менталитет, кој ја нагласува мрсната храна, но и неконтролираното прејадување, а посочи и некои решенија кога станува збор за неколку домаќинства кои треба да се посетат во еден ден.

Еден час пауза, долго џвакање храна и детоксикација ако сето тоа не може да се измие. Наутро тост леб, шолја зелен чај, динстаен зеленчук, супа, а тоа можат да го направат и претходниот ден за да јадат повеќе за време на прославата – низ смеа одговори Тодоровиќ.


Пронајдете не на следниве мрежи: