Како храната влијае на кожата? Проверете што да јадете за убава кожа

Loading...

Па, дали е тешко да се променат некои навики во исхраната за да се подобри изгледот и здравјето на кожата? Секако нема да боли доколку додадете некои хранливи материи во оброците кои можат да ги намалат воспалителната реакција и оксидативниот стрес и да промовираат хормонален баланс. Еве дел од нив:
1. Масна риба


Таа е огромен извор на омега-3 масни киселини, а тие имаат улога во функционирањето и изгледот на кожата и може да влијаат на смирување на воспалителната реакција. Есенцијалните масни киселини, церамидите и останатите липиди ја формираат липидната бариера на кожата која се зајакнува со зголемен внес омега-3 масни киселини.
Како храната влијае на кожата? Проверете што да јадете за убава кожа
2. Храна богата со бета-каротин
Слаткиот компир и морковите се одличен извор на бета-каротин, кој е антиоксидант и ја штити кожата од сонце. Не го заменува местото на кремот за сончање, но превенира од изгореници и сува кожа.
Во телото, бета-каротинот се трансформира во витамин А, моќен антиоксидант кој ги штити клетките од УВ зрачење, прерано стареење, го подобрува растот на клетките и стимулира продукција на колаген.
Како храната влијае на кожата? Проверете што да јадете за убава кожа
3. Ореви и семиња
Не само што се одличен извор на протеини и влакна, тие исто така изобилуваат со незаситени масти, витамин Е, цинк и селен кои ја зајакнуваат кожата. Семките од тиква или сончоглед може да ги комбинирате со салата, а оревите со пудинг од чиа семе.
4. Цитрусно овошје
Витаминот Ц го има во изобилство во цитрусното овошје, а токму тој е есенцијален за продукција на колагенот кој стимулира замена и обновување на клетките на кожата.
Како храната влијае на кожата? Проверете што да јадете за убава кожа
5. Авокадо


Богато е со масти и витамин Е, а тие ја штитат кожата од оксидативен стрес кој предизвикува брчки и прерано стареење на кожата.
Како храната влијае на кожата? Проверете што да јадете за убава кожа
6. Брокула


Покрај изобилството на цинк, витамин А и витамин Ц, таа е богата и со лутеин кој ја одржува кожата хидрирана.
Како храната влијае на кожата? Проверете што да јадете за убава кожа
7. Краставица
Водата ја хидрира кожата, ја подобрува еластичноста и помага во отстранување на токсините, а краставицата содржи 96% вода.
Како храната влијае на кожата? Проверете што да јадете за убава кожа
8. Зелен чај
Зелениот чај содржи компоненти познати како катехини кои штитат од изгореници од сонце и го намалуваат црвенилото на кожата. Исто така ја подобруваат еластичноста на кожата.

loading...
Loading...