Кои се најлошите комбинации на храна и пијалак?

Loading...

Како што обично се случува во животот со работите во кои уживаме, некои од највкусните комбинации на храна и пијалаци се всушност исклучително штетни за нашето здравје и често предизвикуваат болки во стомакот и проблеми со варењето. Можеби е време да обрнете внимание на тоа кои комбинации најчесто ги консумирате и како се чувствувате потоа.
Пица и газирани пијалаци
Газирани пијалаци и пица или било што што содржи големи количини фруктоза, сируп од пченка и рафинирани шеќери го засилуваат чувството на лажна глад и ја намалуваат ситоста. Затоа и кога сте јаделе многу пица, сепак сте чувствувате глад. Ако некогаш сте се запрашале како сте успеавте да изедете цела фамилијарна пица, веројатно затоа што газираниот пијалак што сте го пиеле со оброкот ви предизвикувал лажно чувство на глад.
Бел леб со џем
Се чини дека лебот и џемот се наједноставниот и најпрактичниот брз појадок. Сепак, обидете се да ја избегнете оваа комбинација. Имено, ако го започнете денот со голема количина шеќер во храната, ризикувате да се прејадете во остатокот од денот. За појадок, треба да се обидете да јадете протеини или здрави масти како авокадо.
Десерт и вино
Иако постојат десертни вина, тие никогаш не треба да се консумираат со десерт, односно виното воопшто не треба да се пие со десерт. Со консумирање вино и на пример торта, вашето тело станува презаситено со шеќер. Наместо тоа, виното треба да се пие со храна со низок гликемиски индекс, како зеленчук.
Храна богата со железо и кафе
Полифенолите и танините во чаевите и хлорогената киселина во кафето ја блокираат апсорпцијата на железо во вашето тело. Ако пиете чај или кафе често после оброк, може да имате зголемен ризик за развој на анемија, бидејќи кафето и чајот ќе ја забават апсорпцијата на железо од храната.
Житарици и сок од портокал


Киселините во сокот од портокал, или секое кисело овошје, го уништуваат ензимот одговорен за варење на скробот присутен во житариците. Ова не значи дека треба целосно да престанете да пиете сок од портокал, се препорачува да го пиете најмалку 30 минути пред да консумирате житариции.
Јогурт и бобинки
Ова е уште една популарна комбинација за „здрав“ појадок. Сепак, консумирањето бобинки натопени во јогурт е лошо за варење бидејќи го забавува, а исто така може негативно да влијае на здравите бактерии во цревата.
Овошје со оброк
Ако јадете овошје со оброк, како салата од јагоди, лосос со манго или овошен парфет, овошјето ќе задржи други масти и протеини во вашиот дигестивен тракт и ќе ферментира друга храна. Ова може да доведе до надуеност, гасови и летаргија.
Протеини и протеини
Иако омлетот со сирење и сланина е вкусен, содржи премногу протеини што нашето тело не може да ги свари одеднаш. Генерално, не се препорачуваат комбинации на протеини со други протеини. Еден протеин по оброк е полесно да се вари.
Пржена храна и скроб
Комбинирањето на пржена храна со скробни јаглехидрати е секогаш вкусно, но не се препорачува. Пржена храна или животински протеини со скроб, како стекови и пире од компири, го зголемуваат ризикот од дијабетес.
Вода со оброци


Пиењето вода со или веднаш по оброкот е вообичаено, но водата со или после јадење може да предизвика надуеност и да го отежне варењето на храната. Вашиот стомак е многу кисела средина каде хлороводородна киселина го разложува она што го консумирате. Кога пиете многу вода, ризикувате промена на киселоста во стомакот и го попречувате распаѓањето на храната.
Во здрав дигестивен систем, целата храна што се консумира се распаѓа и телото оптимално ги апсорбира хранливите материи, а отпадот поминува. Значи, кога не ја разложувате храната, може да влијае на целата функција на дигестивниот тракт и дигестивниот систем, предизвикувајќи надуеност, гасови и непријатност.

loading...
Loading...