Пет совети како да се исклучите и да заборавите на стресот по напорен ден

Loading...

Без разлика на видот на работата и степенот на одговорност, секој одвреме-навреме поминува низ периоди на зголемен стрес, кој може да трае со денови. И често таквите околности ги влошуваат семејството, пријателите или љубовните ситуации. Подолу се дадени совети како да се „исклучите“ на крајот од денот, а некои од нив можете да почнете да ги применувате веќе на работа.
ПРЕКИНЕТЕ ГО КОНТИНУИРАНИОТ СТРЕС
Секогаш има работни денови кога стресните ситуации едноставно се лепат една до друга. Затоа е многу важно да правите паузи во кои ќе се вратите во „нормала“. Станете од масата, земете неколку длабоки вдишувања, истегнете се, пијте вода, во секој случај, оттргнете ги мислите од причината за стресот.
И постои еден многу едноставен трик кој ќе ви помогне подобро да се справите со стресните ситуации. Никогаш не седете стуткано, туку стојте исправено. Студијата објавена во списанието Health Psychology ги потврди позитивните ефекти од таквата положба на телото.
2. СЕПАК ОБИДЕТЕ СЕ ДА ГО ЗАВРШИТЕ ПОЧНАТОТО
Пред да ја напуштите работата, размислете малку за вашата листа на задачи и колку сте успеале да направите и што останува да „виси во воздух“. Ако не развиете стратегија за иднината, вашиот мозок ќе продолжи да се обидува да ги реши недовршените работи кога ќе се вратите дома. Можеби сега ќе разберете зошто се чувствувате уморни наутро иако сте спиеле добри осум часа.
3. ОДМОРЕТЕ МАЛКУ ОД ТЕХНОЛОГИЈАТА
Едноставно исклучете ги телевизорите и лаптопите. Колку и да сме малку зависни, кратка пауза од технологијата автоматски ќе го намали нивото на стрес. Играјте си со вашето домашно милениче или прочитајте неколку страници од книга. И нека ви стане навика. По некое време, позитивните промени нема да изостанат.
4. БИДЕТЕ САМИ СО СЕБЕ ВО ТИШИНА
Медитацијата е тежок збор за многумина, кои мислат дека е потребно многу вежбање. Но, доволно е да седите некаде во тишина, да ги затворите очите и само да дишете. Тоа ќе биде најдобриот момент од вашиот стресен ден. Обидете се да го исчистите умот, без никакво форсирање, бидејќи повторно ќе создадете стрес и така само ќе се вртите во круг.
5. ТУШ И КРАТОК ОДМОР
Се е подобро после туширање. Тоа е трик кој секогаш „гори“ дури и ако сте под стрес, ако сте лишени од сон или имате болки во мускулите. Ако на тоа додадете кратка пауза од 20 минути до половина час, ќе се чувствувате како целиот тој стрес всушност бил вчера. По овој мини-ритуал, ќе имате чувство дека денот (или вечерта) ви започнува одново.

<

loading...
Loading...