Погответе здрава палента на медитерански начин

Loading...

Палента или качамак се подготвува од пченкарно брашно или гриз,
не содржи глутен, а е доста хранлив оброк.
Погоден за појадок и вечера, а се повеќе се комбинира и за ручек.
Еве еден рецепт за оние кои сакаат поинакви вкусови и сакаат промени!


Потребни состојки:
Палента
Вода
Маслиново масло
Лук
Босилек , копар или рузмарин
Начин на приготовка:
Во тенџере на оган ја ставаме водата да зоврие и додаваме малу маслиново масло. Постепено додаваме палента додека ја добиеме посакуваната густина, а потоа го тргаме тенџерето од оган и ги додаваме ситно исечканиот лук, или доколку преферирате лук во прав, и зачинот кој сте го избрале.
Имајте предвид дека босилекот нема толку интензивен вкус како копарот и рузмаринот, па доколку не сте експериментирале со појаки вкусови, започнете со босилекот!
Измешајте убаво, сервирајте со маслинки, шери домати или кашкавал и уживајте!

loading...