Подготовка на новиот Национален План за Управување со Квалитет 2023-2025

Владата на Република Северна Македонија на вчерашната седница ја усвои информацијата за почеток на подготовка на новиот Национален План за Управување со Квалитет во јавниот сектор 2023-2025.

Министерство за информатичко општество и администрација како национална контакт точка и ресурсен центар за управување со квалитет, е институција која ги координира процесите и активностите во оваа област на национално ниво.

Со воспоставување на одржлив процес на управување со квалитет во јавниот сектор, земјава се приклучува кон европските трендови за воспоставување на квалитет во работата на јавната администрација и модернизација на јавните услуги. Воведувањето и постигнувањето на норми на извонредност ќе обезбеди поуспешно спроведување на сите тековни реформски иницијативи, особено во процесот на европска интеграција, за што е потребен добро развиен капацитет, модерно и ефикасно управување и навремено остварување на поставените цели.

МИОА со IN-COUNTRY SUPPORT механизмот на Регионалниот центар за управување со квалитет  од Регионалната школа за јавна администрација (ReSPA), во вториот квартал на 2022 година започна со подготовка на новиот Национален План за управување со квалитет 2023-2025 година кој е предвидено да биде и дел од новата Стратегија за реформа на јавна администрација 2023-2030

Експертите ангажирани за изработка на овој документ, заедно со тимот за управување со квалитет на Министерството, организираа неколку консултативни средби на кои се договараше опфатот и структурата на Националниот План, а работната група составена од претставници на релевантни засегнати страни организираше и работен состанок на кој се излистаа потребите на институциите поврзани со управување со квалитет.

Новиот Национален план за Управување со Квалитет во јавниот сектор 2023-2025 според планираното ќе биде готов во ноември 2022 и ќе биде доставен до Влада на Република Северна Македонија на усвојување.

Успешната реализација на активностите од Национален План за Управување со Квалитет 2018-2020 кој беше дел од Стратегијата за реформа на јавна администрација 2018-2022, покажа дека постоењето на еден ваков документ е од голема важност за постигнување на поставените цели за ефикасно работење на институциите и  обезбедување квалитетни услуги за граѓаните.

Пронајдете не на следниве мрежи:©ПУЛС24.МК Вестите на интернет страницата на редакцијата ПУЛС24.МК може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ПУЛС24.МК или посебен договор, не е дозволено преземање, користење или реемитување на вестите.