Родители, внимавајте: Не треба да ја давате оваа храна на вашите најмали

Loading...

Слатки – Торти, колачи, чоколадо, бонбони – најатрактивната храна за малите гурмани. Но, држете го вашето дете подалеку од кондиторски производи: тие можат да предизвикаат проблеми со здравјето на забите веднаш штом ќе се пробијат низ непцата, а ризикот од детска дебелина и дијабетес не е откажан. Но, имајте на ум: не се препорачува целосно да се исклучат слатките – бидејќи строгата забрана ќе го стимулира интересот за шеќер. Научете го вашето дете да консумира слатки во умерени количини.
Јаткасти плодови – За возрасни, јаткастите плодови се одлична закуска, но дефинитивно не се препорачуваат за деца. Прво, затоа што тие се многу цврсти. Дури и ако бебето веќе ги има сите заби, тоа не значи дека научило да џвака храна. Затоа јаткастите плодови често предизвикуваат повраќање. Друга причина за загриженост е високата алергичност на јаткастите плодови. Покрај тоа, тие имаат способност да предизвикаат реакција самостојно.


Колбаси – Сол, зачини, соја, скроб, конзерванси, стабилизатори… Детските нутриционисти ги прогласија колбасите и виршлите за забранети производи, бидејќи таквиот „хемиски состав“ едноставно го уништува имунитетниот систем на детето.
Слатки газирани пијалаци – веќе долго време се наоѓаат на црната листа на СЗО (Светска здравствена организација). Поради шок-дозата на шеќер, Кока-Кола и нејзините роднини не се препорачуваат дури и за возрасни. Докажана е директна врска: љубителите на слатки газирани пијалаци често страдаат од дебелина, расипување на забите, дијабетес и болести на бубрезите.
Брза храна – Колку подоцна се случува воведувањето во брза храна, толку подобро – затоа што во секоја смисла е непожелна храна, дури и за возрасен. Главните опасности од брзата храна се брзи јаглени хидрати, огромен број калории и транс масти, сол и конзерванси. Во исто време, витамини и корисни микроелементи во хамбургери, помфрит и други работи едноставно недостасуваат.

loading...