СЛАДОК КОМПИР: Совршен избор за лесен ручек и за време на диета!

Loading...

Слаткиот компир или батат се фантастична храна за сите оние кои го сакаат вкусот на компирот, но не сакаат да додаваат вишок скроб и јаглехидрати во организмот. Тој е многу вкусен, брзо заситува, а во исто време има низок гликемиски индекс и е погоден за дијабетичари.
Нутриционистот Татјана Поповиќ советува да се користи во салати со рукола, пекан ореви и растителна фета и прелив од мед и лимон.
Состојки за салата од сладок компир:
600-700 грама сладок компир, излупен и сецкан на прстени (исечете поголеми прстени на полумесечина)
половина лажица маслиново масло
сол и бибер по вкус
100 грама рукола
половина чаша пекани
60 грама фета
Состојки за полнење:
1 лажица органски мед
1 лажица свеж сок од лимон
1 лажица екстра девствено маслиново масло
половина лажичка сенф Дижон
со и бибер по вкус
Подготвување здрава салата:
Загрејте ја рерната на 180 степени. Ставете го слаткиот компир, кој претходно сте го исекле на прстени, во сад, прелијте го со маслиново масло и додадете бибер по вкус. Наредете го во тава и печете 20 минути. Потоа превртете го и печете дополнителни 10 минути или додека не добие златна боја.
Во меѓувреме, ставете ги сите состојки за полнење во чаша, и промешајте да се соединат. Печете пекани без масло во тава околу 3 минути на средна топлина.
За да ја добиете салатата, измешајте сладок компир, рукола, растително сирење, пекани и истурете го добиениот прелив над сè.

loading...