Фитнес инструкторка ја покажала шокантната разлика помеѓу мастите и мускулите во телото

Loading...

Инструкторката на крајот додала дека со изградба на мускулната маса ја зголемуваме силата, го намалуваме ризикот од повреди и го обликуваме телото.

Дали некогаш сте се запрашале како точно изгледа човечкиот мускул, а како мастите кои се складираат во телото? Фитнес инструкторката Отом Калабрис решила да се позанимава со оваа тема и да им укаже на луѓето на огромната разлика помеѓу мускулите и мастите.
Иако е познато дека пет килограми мускули е подеднакво тешко како и пет килограми маснотии, постојат извесни разлики кои се покажани токму на оваа фотографија.

5lbs of muscle vs 5lbs of fat. I hear people say the common misconception “muscle weighs more than fat.” That’s not true. 5 lbs of fat and 5 lbs of muscle are both 5 lbs on the scale. But look at the difference in them. Look how sleek, compact and smooth muscle is. Now look at fat, it’s bulky, spread out, misshapen. When we train hard, eat right, get enough rest, we build lean muscle and burn off the fat. This is why it’s so important to look at more than JUST the number on the scale. The scale doesn’t tell the whole story. What are some great NSV to look for? ?take Progress pics to see how your body is changing week to week. ?take measurements, if the inches are coming down you’re doing something right. ?look at how your clothes fit, if they are fitting better or you’re going down in sizes that’s a victory. ?better sleep ?better stress management ?clearer skin ?an overall sense of feeling happier & more confident in your own skin Today let’s remember that we are more than a number on the scale. Our bodies are strong & beautiful in every stage of this health journey. Celebrate that. #autumncalabrese #teamac #80dayobsession #wellness #health

A post shared by AUTUMN CALABRESE (@autumncalabrese) on


Имено, мускулите се многу погусти и заземаат помалку простор во телото додека мастите се повеќе распространети.
“Погледнете како мускулот е рамен, компактен и мазен. Сега погледнете ги маснотиите – гломазни, распространети и грди. Кога напорно тренираме и правилно се храниме, ние согоруваме масти и градиме мускули. Затоа е толку важно да се постигне повеќе од само оптималната бројка на вагата”, напишала Калабрис во описот.

loading...