Храна што не прави депресивни

Според студија, луѓето кои јадат често брза храна имаат 51 отсто повеќе шанси да развијат облик на депресија во споредба со оние кои не јадат хамбургери, хот-дог или пици.
Намирници богати со натриум
Голема количјна натриум може да го поремети нервниот систем и тоа може да биде поврзано со депресија како и негативно да влијае врз имунитетот и да предизвика умор.
Хидрогенизирано масло
Избегнувајте пржена храна, бидејќи која било храна што се пржи на масло содржи транс масти и може да биде поврзана со депресија. Бидете внимателни и со заситени масти што може да се најдат во полномасни млечни производи, путер…


Рафиниран шеќер
Рафинираниот шеќер пореметува ниво на гликоза во крвта и ја црпи целата енергија од телото, менува расположение и ремети сон.
Рафинирани житарки
Бел ориз, тестенини и пецива се намирници кои се поврзуваат со процеси на воспаленија во телото и може да бидат поврзани со депресија, објавено е во студијата во Brain, Behavior and Immunity. истражувањето покажало дека жени кои конзумирале рафинирани житарки имаат погоеми шанси за депресија во однос на оние кои не јаделе таква храна.

Loading...