Што се случува со телото кога ќе почнете да си легнувате порано?

Loading...

За да се одморите целосно, треба порано да си легнувате – околу 22 часот. Телото најдобро се одмара до два часот по полноќ, покажуваат истражувањата, што е од суштинско значење за нашиот ментален и физички развој.
Раниот сон може да има многу позитивни ефекти врз телото и умот. Затоа не изненадува фактот дека голем дел од најуспешните луѓе во светот рано легнуваат.
Раното одење на спиење ќе ви ги донесе овие придобивки:
1. Извлекуваме максимум од спиењето
Спиењето ни е поделено на 90-минутни циклуси на тежок и лесен сон, од длабоко не-брзо движење на очите (не-RЕМ) до брзо движење на очите (RЕМ). Најдлабокиот и најмирен дел од нашиот сон е помеѓу 22 часот и 2 часот по полноќ. Ова значи дека за да се одморите целосно, треба да легнете порано.


Исто така, една студија покажа дека ако легнеме порано и ако спиеме подолго, тоа помага да се запрат негативните и загрижувачки мисли што можат да нѐ одржат будни ноќе, што е уште една причина да легнеме порано.
2. Телото се враќа во форма
Кога сме во длабок циклус на спиење, нашето тело се лечи само со производство на хормони за раст и опоравување. Оваа клучна активност ќе обезбеди дека сме во најдобра форма за следниот ден, особено кога зборуваме за луѓе кои се атлетски настроени.
3. Нивото на стрес опаѓа
Недоволниот сон може да создаде екстремно високи нивоа на стрес хормонот кортизол во вашето тело. Премногу кортизол може да направи да се чувствувате вознемирени и може да влијае на вашето здравје. Но, штом еднаш започнете да спиете порано, можете да го контролирате нивото на кортизол.
Плус, во текот на денот ќе се чувствувате како да сте ги наполниле батериите кога ќе се намали нивото на стрес.


4. Ризикот од заболување е намален
Неколку студии покажаа дека луѓето кои легнуваат порано се поздрави во споредба со оние кои работат ноќни смени или се „ноќни птици“. Луѓето кои не успеваат да постигнат длабок сон, имаат поголема веројатност да живеат со болести како дијабетес тип 2, срцеви заболувања и хипертензија.
Истражувачите исто така откриле дека фазата на длабок сон помеѓу 22 часот и 2 часот наутро е навистина важна за нашите имунолошки клетки.
5. Можеме подобро да ги контролираме нашите чувства
Истражувањата покажуваат дека луѓето кои спијат доволно часови обично се посреќни во животот. Кога немаме доволно длабок сон, нашите емоции можат да бидат нестабилни затоа што е потешко да се контролираат. Исто така, спиењето порано може да значи порано будење, што може да биде важно доколку сакаме да фатиме повеќе дневна светлина и серотонин за да го подобриме расположението. Ова е особено важно во зимските месеци кога денот е пократок.
6. Можеме подобро да ги разбереме емоциите на другите луѓе
Едно истражување открило дека прескокнувањето на добриот сон го отежнува читањето на среќата и тагата кај другите. Значи, можеби ќе имаме проблем да ги препознаеме овие емоции кај други луѓе на кои им е потребна наша помош.

loading...