ЌЕ ГИ ПРЕПОЛОВИТЕ КИЛОГРАМИТЕ ДО ЛЕТО: Оваа диета го полуде Светот – може да изгубите до ПЕТ КИЛОГРАМИ неделно!

Loading...

Сите се надеваме дека ќе одиме на море оваа година, што се чини дека е извесно засега. Ако сакате да изгубите тежина до моментот кога ќе стигнете на плажа, пробајте ја воената диета.
Воена диета помага брзо да изгубите тежина – до четири или пет килограми за една недела.
Овој план на исхрана вклучува придржување до одредени оброци три дена во неделата, проследено со четири „слободни“ денови, а неделниот циклус се повторува сè додека не ја достигнете посакуваната тежина.
Поддржувачите на оваа диета тврдат дека е дизајнирана од нутриционисти на американската армија за брзо доведување на војниците во врвна форма. Сепак, вистина е дека диетата не е поврзана со ниту една воена или владина институција.
Воената диета има и неколку други имиња – се нарекува и морнарска диета или сладолед диета.
За време на првите три дена, мора да следите нискокалоричен план за јадење за појадок, ручек и вечера. Нема закуски меѓу оброците. Вкупниот внес на калории во текот на оваа фаза е приближно 1.100-1.400 калории на ден. За преостанатите четири дена во неделата, треба да се храните здраво и да продолжите да одржувате низок внес на калории, но нема пропишани оброци.
План за исхрана
Прв ден
Појадок: парче тост со 2 лажици путер од кикирики. Половина грејпфрут. Шолја кафе или чај (по избор).
Ручек: Парче тост. Половина чаша туна. Шолја кафе или чај (по избор).
Вечера: оброк од 85 грама месо со чаша боранија. Мало јаболко. Половина банана. Една топка сладолед од ванила.
Втор ден
Појадок: Парче тост.Едно тврдо варено јајце. Половина банана. Шолја кафе или чај (по избор).
Ручек: Едно тврдо варено јајце. Чаша младо сирење. Пет солени крекери. Шолја кафе или чај (по избор).
Вечера: Две виршли, без леб. Половина чаша моркови и половина чаша брокула. Половина банана. Топче сладолед од ванила


Трет ден
Појадок: Парче чедар сирење. Пет солени крекери. Мало јаболко. Шолја кафе или чај (по избор).
Ручек: Парче тост. Едно јајце, варено како што го сакате. Шолја кафе или чај (по избор).
Вечера: Шолја туна. Половина банана. Топче сладолед од ванила.
Слободно испијте кафе или чај колку што сакате, додека не додадете калории шеќер или млеко. Пијте многу вода исто така.
Во преостанатите денови од неделата, закуски се дозволени и нема ограничувања за видот на храната. Сепак, охрабрени сте да ја ограничите големината на порциите и да го одржувате вкупниот внес на калории под 1.500 на ден.
Воената диета е веројатно безбедна за просечна личност затоа што е прекратка за да се предизвика трајна штета. Меѓутоа, ако ја одржувате оваа диета со месеци, строгото ограничување на калориите може да ве доведе во опасност од недостаток на хранливи материи – особено ако не јадете зеленчук и друга квалитетна храна за четири дена одмор.

loading...
Loading...