Џенифер Саба, од Ројтерс, наведува дека шефот на Мајкрософт, Сатја Надела, продолжува да размислува понатаму во однос на проширување на компанијата и дека Нетфликс е логичен избор.
Од неговата промоција во извршното раководство на технолошкиот гигант во 2014 година, Надела тргна во шопинг. Започна со купувањето на компанијата во вредност од 2,5 милијарди долари зад хит играта Minecraft. Подоцна, Microsoft го купи LinkedIn за 26 милијарди долари и развивачот на софтвер за препознавање говор и вештачка интелигенција Nuance за 20 милијарди долари. Activision Blizzard ќе биде, доколку сагата со американските регулатори заврши успешно за Microsoft, убедливо најголемиот потфат за аквизиција, со 69 милијарди долари.
Мајкрософт, според Саба, моментално е зафатен со борбата против американските регулатори за правото да го заврши преземањето на Blizzard. Ставањето под ист покрив со сопствената конзола за игри, Xbox, доведе до регулаторна загриженост за доминација на пазарот. Дури и ако Надела ја загуби компанијата за видео игри поради нарушување на конкуренцијата, поседувањето на Нетфликс би имало стратешка смисла и веројатно ќе биде полесно да се пробие во Вашингтон и Брисел.
Мајкрософт и Нетфликс се веќе тесно поврзани. Нетфликс го избра Мајкрософт за свој партнер за рекламирање за новата услуга за претплата поддржана од реклами. Претседателот на Мајкрософт, Бред Смит, седи во одборот на директори на Нетфликс. Дел од причината за договорот е што Мајкрософт сака да понуди услуга за стриминг на видео игри на повеќе уреди.
Нетфликс има свои големи планови за игри. Оваа година, компанијата предводена од Рид Хестингс го купи инвеститорот Spry Fox, нејзиното шесто внатрешно студио. Станувањето дел од империјата на Мајкрософт ќе ги зголеми тие амбиции. Пакетот со стриминг ТВ и игри не е тешко да се разбере.
Сатја Надела покажа подготвеност да биде храбар трговец. Врз основа на тоа, лесно е да се поверува дека Мајкрософт сега ќе се фокусира на Нетфликс, заклучи Саба.