10. протеински „бомби“: Храна која има повеќе белковини од јајцата

Loading...

Без протеини нема здраво срце и мозок, но нема ниту силни мускули и убава коса. Доколку тие често се наоѓаат на чинијата, полесно е да ослабете, а освен во јајцата, ги има и во многу други намирници …
Покрај тоа што не прават сити, протеините се клучни за обновување и градење на ткивата, а заедно со водата се и најважните материи во организмот. Тие се главен извор на супстанции за градење на мускули, крв, кожа, коса, нокти и внатрешни органи, вклучувајќи ги срцето и мозокот. Повеќе или помалку, тие можат да се најдат во скоро сите намирници, освен во рафинирани шеќери и масти. Без протеини нема градење на мускули, што е добро познато на сите оние кои напорно вежбаат.
Ако не јадете доволно протеини, телото ги користи сопствените мускули како извор на енергија или „се јаде само себе“. Официјалната препорака е 1,2 грама протеини на килограм телесна тежина, но само за оние кои не се физички активни. На пример, јајце со просечна големина има околу 6 грама протеини, а во зависност од големината, оваа количина варира од 4,9 g (мала) до 7,3 g (голема). За здравје и добар изглед, важно е често да имате храна од растително и животинско потекло во вашата чинија.
Свежо сирење


Урдата честопати не добива доволно внимание, што е штета затоа што половина чаша има околу 12 гр протеини и само 100. калории. Одлична е во протеинските палачинки, а во смесата додадете јајца, путер, млеко, прашок за пециво и малку сол.
Пилешко


Сè уште не откривме дали станува збор за јајце или пилешко, но пилешкото има предност кога станува збор за протеини. Ги има дури 25. грама во стек со големина на дланка.Ако барате нешто возбудливо на менито, пробајте крокети со оваа разноврсна храна, а исто така е одлична и со тортиљите.
Грав


Гравот треба да се наоѓа почесто на списокот со секојдневна храна бидејќи ги содржи скоро сите есенцијални аминокиселини, има малку маснотии и е пријател на секој што сака да изгуби тежина затоа што придонесува за чувство на ситост. Гравот е одличен извор на протеини, особено црниот, кој содржи дури 7,5 грама протеини на половина чаша. Освен во чорби и салати, дајте му шанса во комбинација со моркови и печете „плескавици“.
Туна


Туната се користи за правење фина паштета и брза салата со тестенини. Таа е незаменливо како пржена, а туната во конзерва е еден од најлесно достапните извори на протеини денес, и вообичаен избор кога сакаме да јадеме нешто брзо. 100 гр туна имаат 30. гр протеини, и не треба да ги забораваме корисните омега-3 масни киселини кои го штитат срцето.

loading...