Најдобри vs Најлоши ре-дизајнирани лога на најпознатите компании..1.Лоши-По 30 дена возбуда од познатиот пребарувач, тие конечно го претставија нивното лого на незадоволната публика. Стариот дизајн беше малку чуден и неочекуван, и се чинење дека ги преставува сите убавини на интернет, но оваа изгледа досадна.
2.Добри-Знаеме што се прашувате моментално, дали старбакс го редизајнирал своето лого? Не, тие го сторија тоа во 2011 година. Кога обожавателите на кафето би го редизајнирале логото, се што направиле тие го отстраниле зелениот прстен и името.
3.Лошо-Нашата најголема критика од ова е тоа што личи на пар 3Д очила, кои ги добивате на кино.
4.Добро-Таргет логото, драстично се смени во последните години. Ова е затоа што не е расипано, зошто да се поправа? Се што направиле го тргнале името од логото, оставајќи ги таргет графиците. Тие ги направиле овие промени во 2011, кои се покажале успешни.
5.Лоши-WGN Америка
Промените се добри, сигурно никогаш не сте го приметиле логото.
6.Добри-Веријатно беше тешка одлука да се направи, но тие се многу паметни кога станува збор за нивниот ре-дизајн. Сознанието дека нивната компанија ги надмина своите корени, брендот се разви во бизнис. Новото лого изгледа почисто, со додадена сребрена позадина, но се држи до кафеава и жолта боја со мали букви.
7.Лоши-Затоа што емисијата е детска и забавна, не значи дека треба да изгледа како неко е дете го дизајнирало логото. Стариот дизајн беше одличен, немаше потреба од дополнителни промени. Новата изгледа евтино, неоригинално, а што означуваат страничните букви „М“.
8.Добари-Најк, компанијава реши да го направи на најдобар начин, и се задржале на класиката. Тие едноставно го тргнале натписот над логото за да остане симболот чист, добар потег, другите треба да учат од нив.
9.Лошо-„Brooklyn Public Library“, правило кое треба да се почитува во бизнисот за литература, вашето лого треба да биде спелувано правилно. Дали некој би помислил, со оставање на вашите букви надвор, некој ќе сака да влезе и да прочита?
10.Добро-„iTunes“, новиот дизајн е навистина впечатлив и добар, особено во времето кога луѓето се уше ги конвертираа нивните цедеа во MP3. Новото лого е многу посовремено.
Пронајдете не на следниве мрежи: