Истражувањето покажа дека 3 пати поголема е веројатноста мажите да ги привлече фотографија на која жената е со шмника на социјаните мрежи.На Zoosk dating страницата направено е истражување во кое се анализирано профили на 1.200 жени.
Се покажало дека оние жени кои имаат шминка на профилната фотографија, вклучувајќи сенка, кармин и руменило три пати поголема е веројатноста дека мажите ќе ги контактираат и ќе ги повикаат на состанок за разлика од оние кои не се нашминкани.
Голем број на мажи се изјасниле дека преферираат нашминкани очи, а жените кои се нашминкани на Фејсбук добиваат многу повеќе (139 )пораки од оние кои немаат нашминкани очи.
На второто место е карминот, односно жените кои имаат кармин на профилната добиваат (119) повеќе пораки од оние кои немаат кармин.
Образите, односно руменилото на образите е на трето место. Но не е толку привлечно бидејќи жените кои имаат руменило на лицето добиваат само 24 % повеќе пораки од оние кои немаат.
Но, постојат и некои важни параметри кои се однесуваат на шминката на женското лице. Иронично е тоа што мажите преферираат шминката да изгледа „природно“.
Додека, учесниците во ова истражување за поатрактивни не ги сметаат жените кои на профилна сликаа имаат темна нијанса на шминка.
Истото важи и за црвениот кармин. 57% откриле дека им е непривлечен. Што се однесува до косата велат дека природното е секогаш атрактивно. Па не сакаат бојадисана коса туку коса со природна боја. На Zoosk dating страницата направено е истражување во кое се анализирано профили на 1.200 жени.
Се покажало дека оние