Една коцка помалку во чоколадите на Милка

За разлика од компаниите кои привремено го менуваат логото во рамките на рекламна кампања, швајцарскиот производител на чоколадо Milka одлучи да отиде подалеку.За разлика од компаниите кои привремено го менуваат логото во рамките на рекламна кампања, швајцарскиот производител на чоколадо Milka одлучи да отиде подалеку.
Привремено компанијата ќе се откаже од правоаголиот облик на чоколадо на двата најголеми пазари – во Германија и Франција. Идејата е на рекламната агенција Buzzman која ја убеди компанијата да го промени производот.  Во септември, чоколадото кое ќе се продава во повеќето супермаркети во двете земји, ќе бидат “лишени” од едно квадратче.
Повеќе на: najadise.mkЗа разлика од компаниите кои привремено го менуваат логото во рамките на рекламна кампања, швајцарскиот производител н

Пронајдете не на следниве мрежи: