Пет здрави есенски дарови кои помагаат во губењето на килограми

Loading...

Со пристигнувањето на есента ни доаѓаат и нови, здрави врсти на овошја и зеленчуци, а некои од нив изобилуваат со хранливи материи кои му помагаат на телото да ги согорува мастите.Од тикви и печурки до јапонски јаболки, овие пет продукти ќе ви помогнат да го изгубите вишокот на килограми.
1.Тикви
Тиквите се богати со витамини А И Ц  антиинфламаторни омега 3 масни киселини. Исто така, одличен е изворот на калиум кој го содржат. Богата е и со витамин Б кој помага во разградувањето на мастите, протеините и јаглен хидрати кои се собрани во масните наслаги, посебно во стомакот.
2.Печурки
Богати со витамини Б и Д, претставуваат одличен додаток во многу исхрани, вклучувајќи ги и разните врсти на салати. Го подобруваат метаболизмот и богати се со селен, антиоксиданс кој ги обновува оштетените ќелии.
3. Карфиол
Карфиолот е одлична замена за храната богата со скроб. Покрај тоа, помага во намалувањето на ризикот од некои врсти на рак поради високата антиоксидативна активност. Ова овошје може да се подготвува на повеќе начини, го задржува чувството на ситост и на тој начин доведува до поретко внесување на храна.
4. Јаболка
Синоним за есен, јаболката би требало да биде стандарден продукт во вашата кујна. Богати се со витамин Ц, антиоксиданси кои помагаат во зараснувањето на раните и го подобруваат производството на колаген.
5. Киви
Ова тропско овошје е совршен начин да се задоволи потребата за благо без додавање на калории. Едно киви од средна големина содржи околу 60 калории и целата количина на витамин Ц која ни е потребна во текот на денот. Плодовите богати со витамин Ц му помагаат на организмот да оксидира масти во текот на вежбањето со умерен интензитет.
 
 Од тикви и печурки до јапонски јаболки, овие пет продукти ќе ви помогнат да го изгубите вишокот на килограми.
1.Тикви
Тиквите се бо

loading...