Wizz Air ја прослави 11-тата годишнина со освежен бренд и изглед

Wizz Air, најголемата ниско-буџетна авио компанија во Централна Источна Европа, денес ја прославува својата 11-та годишнина. Основана во Септември 2003, својот прв лет го имаше од Катовице, Полска на 19 Мај 2004, со амбициозна цел да воспостави ниско-буџетни линии надвор од Централна и Источна Европа. Откако успешно ја оствари својата цел, компанијата продолжи да се развива и денес го објави својот освежен бренд и нов изглед.Во своите први 11 години, компанијата превезе 90 милиони патници, а забележа раст достигнувајќи го нивото од 59 авиони, повеќе од 380 рути во 38 земји. Фокусирајќи се на своите корисници уште од самиот почеток, Wizz Air најави низа нови подобрувања стремејќи се кон задоволување на потребите на корисниците.
WIZZ последните неколку месеци превзема иницијатива за освежување на својот бренд и на денешната промоција на освежениот бренд и изглед уште еднаш ја покажа својата посветеност кон потрошувачите и задоволување на нивните потреби. WIZZ брендот сега има нов, поразигран, софистициран изглед кај кој се препознаваат и дел од иницијативите кои се имплементирани, а кои се однесуваат на:

Wizz Air ја прослави својата 11-та годишнина и освежувањето на својот бренд со досега најголемата продажба на седишта; за резервација до денес на полноќ за било кој лет секое второ седиште е бесплатно.
József Váradi, извршниот директор на Wizz Air, изјави: “Во последната декада, Wizz Air постигна забележителен успех во револуционизирање на целата индустрија и ние ја надминавме нашата амбиција да постигнеме сигурен и достапен авио сообраќај за сите во Централна и Источна Европа, а ги проширивме и нашите линии низ цела Европа и пошироко. Лансирањето на нашиот освежен бренд е една од многуте мерки за константно подобрување на нашите патнички услуги.Многу сме возбудени со претставувањето на новиот лик на нашите два авиони A320 и новиот A321. Остануваме и понатаму фокусирани на развојот на нашата пан-европска мрежа на летови и со нетрпение ги очекуваме нашите досегашни, како и новите патници на нашите летови.“Во своите први 11 години, компанијата превезе 90 милиони патници, а забележа раст достигнувајќи го нивото од 59 авиони, повеќе од 380 рути во 38 зе

Пронајдете не на следниве мрежи: