Покрај тоа што беше спортист, легендарниот тенисер беше и трендсетер. Рене Лакост две години по ред беше прогласен за шампион во светот на тенисот и неколку пати ја освојуваше титулата на Грен слем турнирите.
Беше вистински шампион, но тогашната спортска облека му пречеше. Гардеробата во која тогаш се играше тенис е стилот кој денес најчесто се носи во канцеларијата – бела кошула (над која се носи џемпер) и бели панталони. Во денешно време е незамисливо да се спортува во таква рестриктивна облека, но во тоа време сè уште се истражуваше како да се подобри спортската опрема.
Рене Лакост значително придонесе за револуцијата во тениската гардероба. Во интервју за магазинот „Пипл“ во 1979 година, тој изјави:
„Еден ден забележав дека еден мој пријател носи поло маица на теренот и помислив дека изгледа практично“, вели Рене, а потоа нарача неколку памучни и волнени поло маици за тренирање. „Набргу потоа сите почнаа да ги носат.
Лакост првпат играше јавно во поло маица на УС Опен во 1926 година.
Набргу по оваа игра, тенисерот го доби прекарот „крокодил“. Магазинот „GQ“ пренесува дека американските медиуми го нарекле „алигатор“ бидејќи се обложил со капитенот на Франција на Дејвис купот во куфер од кожа од алигатор. По враќањето во Франција тој станал „крокодил”. Покрај тоа на приказната за куферот, многумина веруваат дека ова име потекнува од стилот на игра на тенисерот – брз, агилен и агресивен.
По пензионирањето неколку години подоцна, тој го создаде брендот „Lakost t-shirts“ со својот пријател Андре Гилермо, кој во тоа време беше сопственик на најголемата компанија за волнена облека во Франција.
Тие продаваа маици и џемпери со логото на крокодилот и набрзо се проширија во остатокот од светот. Тие стекнаа огромна популарност кога ги носеа претседателите и познатите личности. „Леснината“ стана симбол на спортот, но и на елеганцијата.
Логото претрпе многу промени низ годините, но до ден-денес е еден од најпопуларните графички симболи во светот. Крокодилот „Лакост“ е совршен пример за ефективен дизајн кој може да опстои неколку децении и да стане заштитен знак на префинет спортист.
Денес, во зависност од колекцијата или соработката со други брендови, логото може да има различни верзии, но секогаш е подеднакво препознатливо.