Дел од причината зошто многу добитници на лотарија и наследници ги трошат своите неочекувани пари набргу откако станале богати е тоа што никогаш не ги научиле вештините да управуваат и менаџираат толку пари. Друга причина е тоа што никогаш не морале да се потат, да се жртвуваат и да ризикуваат за да го зголемат богатството што им паднало во скут.Сепак, само-направените милионери знаат колку е тешко да се изгради богатство со седум цифри, па затоа не брзаат да се вратат таму каде што започнале. Да се борите до богатството има тенденција да всади финансиска дисциплина, што значи да ги пренесете работите што можеби ги сакате и можете да си ги дозволите. Така го претворате малото богатство во големо.Брајан Крејн е еден од нив. Тој е основач и извршен директор на Spread Great Ideas, фонд од повеќе милиони долари кој инвестира дигитален ризичен капитал во брендови за е-трговија. Тој помогна во основањето на четири мултимилионски компании.Неговата напорна работа се исплатеше и сега е милионер, но ретко кој би го рекол тоа гледајќи го неговиот животен стил.– ,,Научив на потешкиот начин, односно многу рано во моето претприемачко патување, дека трошењето пари без соодветни проверки и рамнотежи може да ве направи сиромашен. Кога ја продадов мојата прва компанија во доцните дваесетти години, донесов некои глупави одлуки за инвестирање што ме доведоа блиску до банкрот. Среќен сум што научив брзо“, рече Крејн.Ова се работите на кои не се расфрла за да се осигура дека нема да ги повтори грешките во раната кариера и да ризикува сè за што толку напорно работел.Дизајнерски луксузни брендовиФилмските, музичките и спортските ѕвезди се познати по тоа што го трошат своето богатство на светкави предмети и статусни симболи кои влијателите на социјалните мрежи ги продаваат без да спомнат дека го амортизираат својот имот. Крејн не сака ништо од тоа. Неговиот омилен статусен симбол е оној што не можете да го носите, возите или летате – надуена банкарска сметка.– Со многу пари, можеби ќе ве привлечат да ги купите најблескавите, најмодерни работи, без разлика дали се работи за облека или автомобили. Знајте и разберете ја важноста на квалитетот и цената. Имајте на ум дека кога ќе ги земете предвид трошоците за амортизација, луксузните брендови можат да направат ,,дупка” во вашиот џеб што можевте да ја искористите за да купите квалитетна облека од поевтина продавница. Екстраваганцијата може да изгледа добро на очите, но можете подобро ако ги вложите истите пари во посоодветни инвестиции – рече тој.Огромни дворциНајголемиот статусен симбол е луксузна куќа покриена со врвен декор и скапа технологија. Сепак, џиновските куќи доаѓаат со огромни сметки – и може да биде многу тешко да се продадат кога новобогатите ќе сфатат дека се во нивните глави.– Повеќето милионери инвестираат во луксузни домови, само за да најдат начин да ги префрлат по повисока цена или да ги изнајмат и да заработат некоја споредна готовина од имотот . Нема смисла да се расфрлате со огромни куќи ако никогаш нема да ја користите единаесеттата спална соба или бања. „Вистинските богати луѓе не се збогатуваат со трошење на самите себе, туку со инвестирање во профитабилни средства кои носат пари и кои им носат поволен принос со текот на времето“, вели Крејн.УЛТРА-ЛУКСУЗ ЗА УЖИВАЊЕ И ЗАБАВАСите несовесно богати имаат предност за две работи кои го претставуваат нивното богатство. Првиот е нешта – врвни дизајнерски чанти, облека и додатоци, брзи автомобили, фенси куќи и многу повеќе, како оние опишани од Крејн. Другото е добриот живот, кој можете да ги гледате инфлуенсерите во живо и како го лажат цел ден на социјалните мрежи.– Ручекот со позлатен прибор за јадење можеби изгледа добро на Инстаграм, но трошењето пари за одржување на изгледот и секојдневните активности може да ги троши ресурсите. Забавата од висока класа, како што се одење на скапи одмори на море, јадење во најдобрите ресторани или расфрлање со приватни авиони, може да изгледа добро во списанијата, но богат милионер секогаш внимава во што ги инвестира парите. кажа.Како што дополнително додаде, во денешниот свет, каде што можете да ги имате истите искуства за многу помалку, треба да избегнувате да трошите пари на овие минливи моменти, пренесува Јахуфиенс.Мал луксуз што се собира со текот на времетоЏаред Бауман има речиси 20 години искуство во бизнис менаџмент и дигитален маркетинг. Неговата компанија, 201 Creative, меѓу своите клиенти ги вбројува корпорациите како Дизни и Универзал, а Бауман – кој започна и продаде неколку бизниси – е баран говорник. Тој е исто така милионер и, како Крејн, избегнува светкави реклами за лично богатство.
Пронајдете не на следниве мрежи: