Психолозите Џон Готман и Џули Шварц Готман издвоија шест категории фрази кои најуспешните парови ги користат во нивната секојдневна комуникација.Здравата врска не значи дека никогаш нема кавги. Паровите може да имаат несогласувања и сепак да бидат на иста страна. Кога ќе се појави конфликт, најсреќните и најуспешните парови го користат јазикот на „поправање и соработка“, а тоа е нешто што секој може да научи да го прави.Психолозите Џон Готман и Џули Шварц Готман за CNBC идентификуваа кои шест категории фрази можете да ги слушнете во секојдневната комуникација на најсреќните парови:
„Чувствувам“ – Психолозите препорачуваат да го користите ова кога ви треба помош за изразување на вашите емоции во моментот.
Примери: „Се чувствувам како да останам исплашен“, „Тоа ми ги повреди чувствата“, „Се чувствувам виновен“, „Се чувствувам како да не ме разбираш во моментов“.
„Треба да се смирам“ – Тие забележуваат дека ова го користите кога ќе почнете да се чувствувате преоптоварено и/или ви треба момент да се соберете.
Примери: „Ми треба вашата поддршка во моментов“, „Слушајте ме сега и обидете се да разберете“, „Можам ли да го негирам тоа“, „Ова е важно за мене“.
„Жал ми е“ – среќните парови немаат проблем да се извинат кога ќе сфатат дека направиле грешка
„Ајде да ја прекинеме дискусијата“ – среќните парови го користат ова кога ќе сфатат дека во даден момент не можат да дојдат до заемно решение.
Примери: „Те молам, да застанеме малку“, „Дај ми малку. Ќе се вратам“, „Да почнеме повторно“, „Да се согласиме овде да не се согласуваме“.
„Ајде да се сретнеме на половина пат“ – кога сакате да ги разберете мислите на вашиот партнер, психолозите препорачуваат да ги користите следните фрази: „Се согласувам со дел од она што го кажувате“, „Ајде да направиме компромис овде“, „Мислам дека вашата гледна точка прави смисла“.
„Ценам“ – во секојдневниот живот е важно да не заборавите да му укажете на добрите работи на партнерот и да му се заблагодарите за тоа, а психолозите ги наведуваат следниве примери: „Едно нешто на кое ти се восхитувам е…“, Ова не е ваш проблем, тоа е наш проблем“, „Ви благодариме за…“ итн.
Пронајдете не на следниве мрежи: