Минатата година за прв пат кинеските автомобилски компании продале повеќе автомобили отколку компании од Соединетите Американски Држави, се наведува во новиот извештај на британската агенција Jato Dynamics.
Минатата година кинеските марки продале 13,4 милиони возила, а американските околу 11,9 милиони возила, додека првото место по продажба го заземале компаниите од Јапонија со продадени 23,5 милиони возила, пренесува Блумберг.
Продажбата на кинеските марки како BYD (BYD) беа особено добри во економиите во развој каде што продадоа вкупно повеќе од 17,5 милиони возила минатата година, повеќе од комбинираната продажба во САД и Европа.
Фелипе Муњоз, постар истражувач во агенцијата Jeito Dynamics, вели дека традиционалните производители на автомобили ги одржуваат цените постојано високи, што ги принуди потрошувачите да се свртат кон подостапни кинески алтернативи.
Кинеските производители на автомобили освоија значителен пазарен удел низ Блискиот Исток, Евроазија и Африка во 2023 година, а исто така забележаа раст во Латинска Америка и Југоисточна Азија, се вели во извештајот. Некои кинески брендови беа успешни и во развиените економии во светот како што се европските земји, Австралија, Нов Зеланд и Израел.
Јапонските марки се најдобри испорачувајќи околу 23,6 милиони автомобили. Европските брендови се рангирани на второто место минатата година.