Ковид-19 Ефект врз Онлајн Шопингот

Глобалната пандемија КОВИД-19 е еден од најголемите настани во 2020 година, и ќе има импликации што ќе траат цела деценија. Ситуацијата брзо се менува. Бројот на луѓе за кои се смета дека, се безбедни да се соберат на едно место се намалува од стотици, на четири луѓе. Ресторани, барови, киносали и спортски сали се затвораат. Во меѓувреме, многу канцелариски работници се соочуваат со нови предизвици за далечинско работење со полно работно време. Во суштина, луѓето се помируваат со реалноста.

Прочитајте и:

Топ 5 брендови за луксузни часовници

Од купување во шопинг центри и продавници, до купување преку Интернет, луѓето го менуваат начинот на купување. Бидејќи повеќе градови се под блокада, на несуштинските бизниси им се наредува да се затворат, а купувачите генерално избегнуваат јавни места.

Брендовите треба да се прилагодат и да бидат флексибилни за да ги задоволат променливите потреби.

Ковид-19 предизвика купувачите да ги ограничат посетите на продавниците и наместо тоа да нарачаат повеќе производи преку Интернет.

80% од традиционалните продавници и шопинг центри, забележаа пад на продажбата од почетокот на пандемијата.

Всушност, 63% од потрошувачите во моментов избегнуваат продавници и шопинг центри.

Следејќи ја пандемијата, корисниците почесто, купуваат преку Интернет во македонија од следниве веб страници kupiprodaj, Grouper, marketconect и други. Исто така зголемен е и бројот на интернет корисници кој користат и други содржини.

Според истражувањето спроведено на 26 октомври, од страна на провајдерот на софтвер, за услуги Кудини, кој работи со трговци како што се NIKE.

 

 

Пронајдете не на следниве мрежи:©ПУЛС24.МК Вестите на интернет страницата на редакцијата ПУЛС24.МК може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ПУЛС24.МК или посебен договор, не е дозволено преземање, користење или реемитување на вестите.