Обраќање од Ангеловска, АВТОРКА НА УЧЕБНИКОТ ИСТОРИЈА И ОПШТЕСТВО ЗА ПЕТТО ОДДЕЛЕНИЕ

Веднаш по печатењето на финалната верзија на учебникот, ги забележавме грешките, кои се настанати во текот на неговата финална подготовка, кои за жал, не се забележани, и покрај тоа што учебниците ги поминаа сите филтри, кои се законски предвидени. Истите грешки ги има и во учебникот преведен на албански јазик, кој е споделен во електронската верзија.

До нас се обратија авторките на учебникот за кој што се расправа на долго и широко деновиве. Во целост го пренесуваме нивниот допис. Нашата редакција смета дека секој има право на свој став и можност кога е засегнат да се обрати на јавноста.
Обраќање од Ангеловска, АВТОРКА НА УЧЕБНИКОТ ИСТОРИЈА И ОПШТЕСТВО ЗА ПЕТТО ОДДЕЛЕНИЕ

Веднаш по констатираните грешки, писмено се обративме до надлежното министерство за да се направат исправки, барем во електронските верзии на учебниците. Навистина ни е жал што во нашите напори да не пропуштиме нешто суштинско, сме пропуштиле да поминат вакви технички грешки, кои ја разбрануваа јавноста. Учебникот кој е тема на дискусија е предаден на регуларен конкурс од Педагошката служба, уште во мај годинава.

Сите сугестии кои беа од техничка природа, се земени предвид при подготовката на неговата финална верзија. Ниту ние авторите, ниту рецензентите, немавме прилика да го прегледаме учебникот пред печатење. Можеби ќе забележавме дека пишува дека наместо V век, пишува V век пр.н.е; дека при обработка и едитирање на текстот останала грешка за местоположбата на нашите соседи од исток и запад или за мерните единици.

И покрај тоа што е очигледно дека станува збор за технички грешки, затоа што ако се прочита учебникот и се анализира, педагошки, методолошки…ќе се забележи дека тој во целост ги следи Наставната програма, Методологијата за изработка на учебник и Националните стандарди.

Навистина е навредлива констатацијата дека авторките се неписмени, нестручни и некомпетентни. Ако е така, зошто немаше други автори за овој предмет, кои ќе бидат компетентни и гласни со дела, а не со коментари, кои се недолични и даваат политичка позадина на се’ во општеството.

Во прилог споделуваме фотографии од деловите во кои ги констатиравме грешките, во македонската и во албанската верзија на учебникот, бидејќи во јавноста прошетаа само македонските учебници. Ги замолуваме надлежните во МОН да ги коригираат електронските верзии на посочените места. Исто така, ги замолуваме наставниците да им објаснат на учениците дека во тие делови од учебникот има технички пропусти, како што им посочуваат и за сите други учебници, каде ќе констатираат грешка.

Ги замолуваме сите оние кои навлегуваат во нашата приватност, споделуваат линкови до нашите лични профили, оние кои споделуваат наши фотографии без дозвола, да престанат. Со влегувањето во нашите лични профили и недоличните коментари, влегувате во нашите семејства, во кои има деца. Јавното линчување луѓе е средновековна практика, која сега е во модерна форма.

Печатните и ненамерно направените грешки се исправаат. Ама, насилството кое се промовира на социјалните мрежи остава длабоки траги врз луѓето и нивните семејства. Сајбер насилството е модерно силеџиство, кое го читаат деца и на тој начин директно се изложени на негативен пример, кој упатува страшна и многу загрижувачка порака.

Секој може да навлезе во вашата приватност и да ви го руши личниот и професионален интегритет кој сте го граделе со години.

Го повикувам Министерството за внатрешни работи да реагира на сите форми на насилство упатени кон нас и нашите семејства и заканувачките пораки кои ги добиваме јавно.

Пронајдете не на следниве мрежи:©ПУЛС24.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ПУЛС24.MK може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ПУЛС24.MK или посебен договор, не е дозволено преземање, користење или реемитување на вестите.