Вака малопродажните синџири не „лажат“ да купуваме повеќе!
Не е непознато дека продавачите и големите компании користат различни трикови за да ја зголемат продажбата и да привлечат клиенти. Кога ќе влезете во супермаркет, ве опсипуваат светлечки реклами, а од сите страни „излегуваат“ промоции и никаде нема прозорци. Знајте дека сето тоа е со причина – да потрошите што повеќе пари без да имате осет колку време сте поминале внатре.
- Забележан манијак во Центар, се соблакал пред малолетници
- Уапсени Турци во Карпош: Незаконски престојувале во државата, кај еден од нив пронајдена дрога
- УКРАИНА СТАВИ ДУРИ И САНКЦИИ ЗА РУСИЈА, ИРАН И КИНА: Зеленски потпиша важен декрет, еве кој е засегнат од мерките
- Билети за концертот на Адел од 3.500 долари до огромни 70.000 долари: Фановите гневни …
- ОВА СЕ ТАЈНИТЕ РУСКИ ГУГИ СИЛИ: Подготвени да ги пресечат интернет каблите што ја поврзуваат Европа со Америка!
Количките се уште еден трик на синџирите за пазарење. Обично се земаат при поголеми набавки за да може сè да се вклопи во нив и да не мора да носите поголема тежина на намирници во раце. Затоа не случајно количката е навалена наназад, односно кон вас.
Нивниот преден дел е повисок од оној поблиску до вас. Зад наклонетиот наклон во количката се крие суптилен трик за охрабрување на клиентите да ставаат повеќе производи во количката, што, се разбира, купува повеќе и ја зголемува продажбата, пренесува магазинот Fenix.
Поради наклонот, производите што веќе сте ги купиле се лизгаат кон вас и остануваат на најниското место во количката. Поради ова, производите исчезнуваат од вашето вистинско видно поле или ви се чини дека ги има значително помалку. И кога гледате напред, закосеното дно ја прави количката да изгледа поголема и попространа.
Пронајдете не на следниве мрежи: ©ПУЛС24.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ПУЛС24.MK може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ПУЛС24.MK или посебен договор, не е дозволено преземање, користење или реемитување на вестите.