Со Pepsi против дебелеење

Pepsi и здравје и не се некои синоними, но Pepsi пробува да го смени тоа во Јапонија со својот нов пијалок. 

Го носи името “Pepsi Special”, а оваа недела ќе започне да се продава. Новото Pepsi содржи декстрин, состојка која го намалува нивото на масти во телото. 

Pepsi се обидува да испрати порака до младите со својата реклама во која млад бизнисмен треба да избере меѓу хамбургер и пица – крајната порака на рекламата е дека не мора да се откаже од ниедно од нив, се разбира, ако пие Pepsi Special.

Јапонија има индустрија која годишно циклира околу 48 милијарди долари со вакви напитоци, а Pepsi во минатото промовирал пијалоци со секакви вкусови меѓу Јапонците. 

Ова е прв експеримент на Pepsi на пазарот на здрави пијалоци. 

 

Ви препорачуваме да ги погледнете и следните статии:

 

Кока Кола во Мјанмар по 60 години 

Неколку Кока Кола факти

Амди Бајрам:Ми се заканија од Пепси

Пронајдете не на следниве мрежи: