7 работи кои ве тераат да јадете и кога не сте гладни!

Loading...

Вашиот стомак лесно ќе ве измами и ќе ви даде информација дека ви треба храна, кога навистина не ви треба. Значи, бидете малку повнимателни за да не бидете измамени – Дехидрирани сте
Ако не пиете доволно вода ќе го замените гладот со жед. Затоа, секогаш имајте вода покрај себе.
– Постојано гледате слики од храна
За жал, социјалните мрежи се најлошиот пријател на вашата линија. Сликите од вкусни јадења го активираат центарот на мозокот за награди и може лесно да не присилат да се прејадеме.
– Не спиете доволно
Недостатокот на сон ќе го зголеми вашиот апетит, ќе бидете повеќе гладни и ќе јадете поголеми количини од вообичаено.
– Јадете премногу благо
Премногу слатки ја пореметуваат дотогашната рамнотежа на хормоните и го успоруваат производството на хормонот лептин ( кој го потиснува апетитот ) и поттикнување раст на грелинот (хормонот кој му кажува на мозокот дека сте гладни).

 
– Чаша алкохол вишокот
Алкохол, исто така влијае на нивото на лептин, и често се охрабрувате да посегнете по закуски со по некоја пијачка и со тоа внесувате повеќе калории.
– Под стрес сте (нешто стресно очекувате)
Уште една причина да го мразите стресот:  Се грижите за тоа што може да се случи и го охрабрувате скокот на хормонот грелинот, со што се зголемува нивото на глад. Овој ефект е уште посилен кога очекувате нешто стресно.
– Гледање телевизија
Кога ќе се фокусирате на вашата омилена ТВ шоу серија, ти веројатно не го контролираш внесувањето на храна. Вие не може во исто време да внимавате на знаците на гладот или на тоа колку јадете, туку внимавате на интересните пресврти во животот на ликовите од ТВ серијата. Значи, ако јадете и гледате ТВ во исто време, вие буквално сте осудени на прејадување.- Дехидрирани сте
Ако не пиете доволно вода ќе го замените гладот со жед. Затоа, секогаш имајте вода покрај себе.
– Постојано гледа

loading...
Loading...