Ford се враќа на Ле Манш во 2016 со комплетно новиот супер спортски Ford GT за да се натпреварува во класата GT- про издржливост, одбележувајќи ја 50- годишнината од Ford-овата севкупна победа во 1966 г.
Комплетно новите спонзорирани тимови од Ford во сопственост на Чип Ганаси Рејсингсо Фелкс Сабате (CGRFS) вкрстени на Ле Манш од Светскиот Шампионат за Издржливост и ТУДОР Обединет Шампионат за спортски возила со два-тима, труд на четири возила.
Ford GT е компанискиот пример за аеродинамичност и лесна конструкција од карбонски влакна, заедно со новиот двоен турбо Ford EcoBoost® V6 произведувајќи повеќе од 600 коњски сили-најмоќниот EcoBoost создаден досега.ЛЕ МАНШ, Франција, Јуни 12, 2015 – Ford денеска објави дека се враќа на една од најпрестижните автомобилски трки во светот со новиот Ford GT тркачки автомобил, базиран на комплетно новиот спортски автомобил кој оди на продажба следната година.
Тркачкиот Ford GT ќе се натпреварува во 24- часовната трка на Ле Манш – од многумина окарактеризирана како Големата награда во Издржливост и Ефикасност – почнувајќи од следната година. Претставено денес на познатата патека на Ле Манш, Франција, Ford GT тркачкиот автомобил ќе се натпреварува во GT-класата на про издржливост на легендарната 24-часовна трка на издржливост.
Новото спортско возило, натпреварувачка верзија кој е доказ на Ford- вите иновации е базиран на новиот Ford GT супер спортски автомобил и кој беше претставен во Јануари. Обата, возилото во производство и тркачкиот автомобил ќе пристигнат во 2016 г. кога ќе се одбележи 50-годишнината од Ford GT тркачките автомобили каде ги освоија позициите 1-2-3 на 24-часовната трка во 1966 на Ле Манш.
“Кога GT40 се натпреваруваше на Ле Манш во 1960-тите, Хенри Форд II се обиде да докаже дека Ford може да ги победи во издржливост тркачките најлегендарни производители“, вели Бил Форд, извршниот директор во DFord Motor Company. “Ние сме екстремно горди што имаме победено четири пати по ред, и тој ист дух кој ја води иновацијата зад првиот Ford GT не води и до ден денес.“
Новиот Ford GT тркачки автомобил ќе се натпреварува во комплетниот календар за 2016 на Светскиот Шампионат во издржливост и TUDOR Обединетиот Шампионат на спортски автомобили, кој ќе дебитира во конкуренцијата во Јануари 2016 на Rolex24 во Дејтона, Флорида. Ford тимовите ќе бидат менаџирани од Чип Ганаси Рејсинг со Феликс Сабате (CGRFS). И двата шампионата, Светскиот шампионат во Издржливост и TUDOR обединетиот шампионат на спортски автомобили и нивните тимови имаат намера да се натпреваруваат со четири автомобилскиот труд на Ле Манш. Возачите ќе бидат објавени подоцна.
Новиот Ford GT служи како врвен производ на новата Ford Performance Групација, дивизија која е посветена на иновациите преку перформанси.
Создаден да обезбеди повеќе од 12 нови перформански возила до 2020, Ford Performance ќе ги зголеми своите тркачки напори и експертиза на брзински иновации на посветените модели на перформанси и перформански делови во поглед на побрзо вклучување на најновите технологии кои можат ултимативно да бидат применети на Ford-овата линија.
Перформанскиот сегмент е растечки бизнис за Ford, бидејќи компанијата ги препознава потрошувачките желби за возила со одлична горивна ефикасност, водечки технологии и одлично возачко искуство. Ford Performance линијата вклучува Ford GT, Focus RS, F-150 Raptor, Shelby GT350 и Shelby GT350R, Focus ST и Fiesta ST.
“Ford останува фокусиран глобално на три приоритети – забрзувајќи го нашиот план Еден Ford, доставувајќи производна совршеност со страст и возачки иновации во секој дел од нашиот бизнис,“ вели Марк Филдс,претседател и CEO на Ford Motor Company.
„Сите три се здружија да создадат нов Ford GT. Исто така знаеме од нашата богата историја во мотоспортот дека светската конкуренција е најдобар инкубатор за уште подобри производни иновации.“
Во Ford GT тркачките карактеристики вклучуваат бројни иновации кои Ford верува дека не само што ќе се натпреваруваат во GT-класата за про издржливост, туку и ултимативно обезбедува бенефити за секое возило во Ford-овата линија. Овде се вклучува ремек делото од аеродинамичност за да обезбеди исклучителни нивоа на брзина за подобрена стабилност со минимално влечење, унапредени лесни делови кои вклучуваат карбонски влакна со исклучителна цврста но лесна шасија, и моќта и ефикасноста на EcoBoost моторот.
„Како што го развивавме Ford GT, стана јасно дека тоа е автомобил кој има тоа што е потребно за да се врати Ford во светот на GT трките,“вели Реј Наир, потпретседателот на Ford групацијата, Глобалниот Развој на производи.
„Ние веруваме во предностите на Ford GT во аеродинамиката, лесната тежина и EcoBoost моторот ќе направат атрактивен автомобил кој ќе биде спремен да се натпреварува на глобално ниво.“
Ford влегува во партнерство со Mulitmatic, Roush Yates и CGRFS на проектот. Возилото има поминато екстензивен дизајн и тестирање заедно со Ford и Multimatic, со Ганаси обезбедувајќи удел во развојот. Руш Јеитс го поддржува развојот на 3.5- литарскиот EcoBoost 3.5-литарскиот EcoBoost V6 дебитираше на TUDOR обединетиот шампионат за спортски возила во 2014. Оттогаш. Ford, со CGRFS , има освоено комплетни победи на главните трки, вклучувајќи ја 12 -часовната Себринг и Rolex 24 во Дејтона. На страна огромниот успех во спортските возила, Ганаси тркачките тимови постигнаа големи победи на Дејтона 500, Брикјард 400 и Индианаполис 500.
„Сме победувале на трки и шампионати, но никогаш не сме возеле на Ле Манш,“ вели тимскиот сопственик Чип Ганаси. “ Кога беше презентирана можноста да се натпреваруваат со комплетно новиот Ford GT на најголемата светска сцена за спортски автомобили, и на 50-годишнината на една од најпаметните победи во тркачката историја, како може еден тим да биде дел од тоа? Ќе биде ли предизвик? Апсолутно, но ние не можеме да имаме подобар партнер од Ford”.ЛЕ МАНШ, Франција, Јуни 12, 2015 – Ford денеска објави дека се враќа на една од најпрестижните автомобилски трки во светот со новиот For