Discovery прославува 30 години љубопитност, извонредност и револуционерни документарни програми

Discovery Communications, водечката светска платена ТВ мрежа, на 17 јуни слави 30 години откако визионерот Џон Хендрикс ја основал компанијата и започна со емитување на Discovery Channel – првиот светски телевизиски канал посветен на документарната програма.  Discovery низ 30 годишната историја остана  верен на својата мисија на гледачите да им прикажува неверојатни приказни, да ги запознава со некои од најфасцинантните луѓе и суштества на планетата и да им ги приближи најубавите места на светот.
Во текот на минатите три декади, Discovery Communications стана водечка светска платена ТВ мрежа, со просек од 10 канали во повеќе од 220 земји, така досегајќи до скоро 3 милијарди кумулативни претплатници. Од 1989 година, кога Discovery Channel стана првиот интернационален документарен канал, носејќи ја својата единствена содржина прво во Европа, а потоа и пошироко, компанијата континуирано се шири на нови пазари, нови канали, нови формати и жанрови. Денес, разновидното портфолио на Discovery ги вклучува омилените канали на гледачите како што се Animal Planet, TLC, ID и Eurosport-водечката Паневропска забавно-спортска програма. Верни на мисијата да останат водечки канал на документарниот жанр, компанијата повторно се поврзува со најдлабоките вредности на Discovery брендот-да вџасува, поттикнува и едуцира, па за таа цел компанијата вложува 2 милијарди долари во содржина само оваа година во возбудливи идни програми, како што се Racing Extinction, Life of Dogs и Harley Davidson.
Discovery Channel помина далечен пат од 17 јуни 1985 кога е емитувано првото шоу Iceberg Alley за 156 000 претплатници во САД. Денес Discovery е најдистрибуираниот телевизиски бренд во светот кој досега до повеќе од 450 милиони претплатници. Изборот на документарните канали денес е многу поголем отколку пред 30 години, меѓутоа, Discovery Channel останува да е број 1 со обѕир на преференциите на гледачите, како во Америка така и во поголемиот дел од меѓународните пазари.
Discovery во Македонија е присутен повеќе од 10 години и неговото портфолио вклучува 16 платени ТВ канали: Discovery Channel, Animal Planet, TLC, ID, IDx, IDx HD, Discovery Science, Discovery Science HD, Discovery Showcase HD, Animal Planet HD, Discovery World, Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD и Eurosport News. Главното седиште на Discovery за југоисточна Европа се наоѓа во Букурешт и вклучува 10 пазари, вклучувајќи ја и Македонија.
“Discovery ги инспирира генерациите и стана состојба на умот”, изјави Викторија Дејвис, потпретседател и менаџер на Discovery Channel за југоисточна Европа. “Горда сум што можам да кажам дека Discovery ни ја запали страста во сите нас и ја поттикнува нашата љубопитност, желбата за истражување и подобрата поврзаност со светот. Баш таа љубопитност и посветеност во прераскажувањето на неверојатни приказни е тоа што не тера да создаваме најдобра содржина за нашите канали секој ден. Пред нас се бројни авантури. Им благодариме на нашите гледачи и партнери кои не подржуваат на нашето патување и ги повикуваме заедно да го прославиме нашето наследство и нашата иднина. ”
Повеќе информации за Discovery низ годините може да пронајдете на веб страната посветена на јубилејот: https://www.30yearsofdiscovery.com/
За Discovery Communications
Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) е светска број 1 платена ТВ мрежа со повеќе од 2,7 милијарди претплатници во повеќе од 220 земји и територии. Discovery е посветен на задоволувањето на човечката љубопитност и забава на гледачите со висококвалитетна содржина преку 210те светски канали во кои предводат Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Investigation и Science, како и американската партнерска мрежаOWN: Oprah Winfrey Network. Discovery исто го контролира и Eurosport International, водечка забавно-спортска групација, која вклучува 6 платени ТВ мрежни брендови во Европа и Азија. Discovery е водечки провајдер и на образовни производи и услуги за училиштата, вклучувајќи ја наградуваната серија K-12 дигитални учебници, како и лидер во дигиталниот сегмент чие разновидно онлајн  портфолио го вклучува и Discovery Digital Networks. За повеќе информации молиме посетете го www.discoverycommunications.com Discovery низ 30 годишната историја остана  верен на својата мисија на гледачите да им прикажува неверојатни приказни, да ги запозн

Пронајдете не на следниве мрежи: