Како успешно да ги мотивирате луѓето?

Вработени, сопружници, деца – што е потребно за да ги мотивирате луѓето, а притоа да не ги нервирате? Мотивацијата е моќ. Го предвидува успехот подобро од интелигенцијата, способноста или платата.Во продолжение прочитајте за 4 чекори за мотивација, поддржани од науката:
1 чекор: Престанете да ги поткупувате
Кога актерите го прашуваа големиот филмски режисер Алфред Хичкок „Што е нивната мотивација“, тој ќе им одговореше: „Вашата плата.“
Наградите дефинитвно мотивираат и ги исполнуват луѓето.
Кога ќе ги снема наградите, луѓето застануваат.
Ако сакате нешто друго освен основната физичка работа, ако сакате творештво или аналитичка работа, наградите може да имаат контраефект.
Да, луѓето треба да се плаќаат, но треба да ги плаќате онолку доволно, колку да не го поставуваат повеќе прашањето за пари.
2. Направете да чувствуваат нешто
Често зборуваме за луѓе, кои се мотивирани од одмазда, љубомора, страв, страст… Што имаат тие заедничко?
Да, сите тие се чувства и тие се моќни мотиватори.
Ние ретко правиме нешто ако не го чувствуваме и многу е тешко да се одолее на нештата што се чувствуваат. Така е структуиран вашиот мозок.
На работното место, често мислиме со помалку чувства, повеќе формално и посериозно. Во поглед на мотивацијата, тоа е страшна идеја.
Истражувањето на 400 лица во 130 компании даде едноставен одговор:
Мора да го промениме однесувањето на поединецот со пренасочување на чувствата на вработениот.

3. Истакнете го постигнатиот напредок
Истражувањето на Харвард, Teresa Amabile, покажа дека ништо не мотивира повеќе од напредокот.
Напредокот е моќен. Ги охрабрува луѓето да размислуваат за тоа колку постигнале и добрата работа што ја извршиле.
Упорните луѓе размислуваат два пати подолго за нивните достигнувања.
4. Создадете култ
Не буквално. Не е потребна некаква фанки облека или животинска жртва.Но, што друго обединува култ?
Заедничко верување. Приказна.
Една од причините зошто Линколн беше толку добар претседател е затоа што тој беше голем раскажувач.
Луѓето се ангажирани и мотивирани поради „зошто ги извршуваме работите“, повеќе од „што извршуваме“.
Сите мотивирачки говори и пораки, од маркетингот на „Apple“ до „I have a dream“ на Мартин Лутер Кинг, почнуваат со истиот збор: „Зошто“.  Во продолжение прочитајте за 4 чекори за мотивација, поддржани од науката:
1 чекор: Престанете да ги поткупувате
К

Пронајдете не на следниве мрежи: