ОВА ТРЕБА ДА ГО ЗНАЕТЕ: 10 психолошки трикови кои не тераат да потрошиме повеќе пари во рестораните- I дел

Добро графички изработено мени може да влијае на тоа колку пари ќе потрошите во ресторанот.Менаџерите и сопствениците на рестораните со посебно внимание се занимаваат со изработката на менито…
Имено постојат одредени психолошки трикови кои можат да ни извлечат повеќе пари од тоа што сме планирале.
Не користат фотографии од валути
Знакот на доларот, денарот, еврото или било која валута во рестораните се избегнува да се става во менито бидејќи тоа купувачите ги потсетува на трошење пари, кажуваат психолозите.
Трикови со броеви
Кога ги креираат цените во менито внимателно го користат број 9 за да ја истакнат вредноста на некое јадење. Она што го покажало истражувањето е дека цените како 9, 95 се многу попривлечни отколку 9, 99 кои најчесто ги гледаме.

Користат исклучиво убави описи
Заклулено е дека во рестораните кои имаат мени во кое јадењата се опишани на убав и пријатен начин продажба за дури 27 отсто од оние кои тоа не го практикуваат.
Храната ја поврзуваат со семејството
Гостите во ресторанот најпрвин ќе изберат јадење кое се вика „Бабина пита“ или „Теткина прочуена салата“ него во менито да стои само пита или салата.
Визуелно истакнување на името на храната
Кога името е болдирано или подвлечено со некоја боја тоа делува многу попримамливо од останатите на менито. Сепак поединечни ексклузивни ресторани избегнуваат ваква врста на украсување на јадења за да не изгледа премногу упадливо. Менаџерите и сопствениците на рестораните со посебно внимание се занимаваат со изработката на менито…
Имено постојат одредени психолошки

Пронајдете не на следниве мрежи: