Анализа: Која партија има најголемо влијание во медиумскиот простор

Loading...

Анализата е направена со парманентно следење на тиме.мк 10 дена вкупно како најголем и најчест пребарувач. 
Притоа, мислењето е оформено од насловите кои доминирале за одредена тема, а, истата вест медиумите ги оформувале своите наслови или пропозициски или провладино.
Според анализата залудни се обидите на СДСМ во јавноста да наметне мислење дека медиумите во Македонија ги бојкотираат како партија, со оглед на тоа што јасно од анализата се гледа дека токму тие како партија го имаат најголемото влијание врз медиумите односно медиумскиот простор.
Резултатите од анкетата јасно покажуваат дека како партија поседуваат најмногу медиуми над кои имаат контрола. 
Притоа, прикажани се кои медиуми се неутрални , потоа оние за кои се мисли дека се под влијание на владејачката партија а кои под влијание на СДСМ. 
Во продолжение погледнете ги резултатите: 
 НЕУТРАЛНИ
 
1.Телеграф
2. Н.Македонија
3. Кајгана
4. еМагазин
5. Точка
6. он нет
7. оф нет
                                  ВМРО
1. Алфа
2. Канал5
3. МРТ
4. Press24
5. Вечер
6. Fox.mk
7. КУРИР
8. СИТЕЛ
9. ПУЛС 24
10. ДНЕВНИК
11. МИА
12. РАДИО СЛОБОДНА МАКЕДОНИЈА
13. ДЕНЕШЕН
ВКУПНО 13, 4 ТЕЛЕВИЗИИ , 2 ВЕСНИКА, 7 ИНТЕРНЕТ ПОРТАЛИ
 
                            СДСМ
 
1. Р.С.Европа
 2. +инфо
3. Фокус ( НЕДЕЛНИК + ПОРТАЛ)
4. Sky
5. Алсат-М
6. Телма
7. Фактор
8. МКД
9. 24 Вести
10. Тера
11. Репортер
12. Локално
13. МК News
14. Академик
15. Sky
16. Либертас
17. Вест
18. А1 On
19. Капитал ( НЕДЕЛНИК + ПОРТАЛ)
20. Нова ТВ
21.  За Се
22. Deutsche Welle
23. Макфакс
24. Бриф
25. Репортер
26. Утрински
27. КИРИЛИЦА
28. МОФ
29. ОКНО
30. СЛОБОДЕН ПЕЧАТ
ВКУПНО 30, од кои 3 ТЕЛЕВИЗИИ со национална концесија, 2 ИНТЕРНЕТ ТЕЛЕВИЗИИ, 5 ВЕСНИЦИ И 20 ИНТЕРНЕТ ПОРТАЛИ
ПОРТАЛИ КОИ СЕ АКТИВНИ НА ИНТЕРНЕТ, ОДНОСНО ФБ, А НЕ СЕ ПРЕНЕСУВААТ НА ТИМЕ.МК
 ВМРО
 1. ИНФО МАХ
2. Журнал
СДСМ
1. ЦЕНТАР ЊУЗ
2. ДОКАЗ.МК
3. НАРОДЕН ГЛАС
4. Охрид скај
Ако интернетот е денес најмоќен медиум, лесно можеме да дојдеме до заклучок која партија највеќе има влијание во медиумскиот простор, но сепак граѓаните одлучуваат по делата, а не кој медиум што пренесол и тоа се гледа по анкетите или пак од резултатите на досегашните избори 
Притоа, мислењето е оформено од насловите кои доминирале за одредена тема, а, истата вест медиумите ги оформувале своите наслов

loading...
Loading...