Кинескиот произведувач на електрични возила, BYD, разгледува опција за изградба на нова фабрика за склопување во Европа, поточно во Германија, откако претходно отвориле фабрика во 2024 година. Најголемата економија во Европа се противи на интеграција на царините предложени од Европската комисија за увоз на електромобили од Кина, според извор кој е запознаен со прашањето. Кинеските автомобилски производители имаат намера да се прошируваат на европскиот пазар преку изградба на производствени капацитети на терен, со што би избегнале дополнителни царински давачки. Во исто време, овие компании се соочуваат со вишок капацитет во домашниот пазар и се во потрага по меѓународни пазари каде ќе го пласираат својот вишок на производство.
Во неодамнешно интервју, потпретседателката на BYD, Стела Ли, изјави дека компанијата планира да отвори и трет производствен објект во Европа во наредните две години, покрај проектите во тек во Унгарија и Турција. Изворот маргинално наведува дека Германија е најверојатниот избор, иако постојат проблеми поврзани со високите трошоци за работна сила и енергија, како и со ниската продуктивност. Овој проект сè уште не е финализиран, а компанијата истражува различни локации во Западна Европа, со цел да добие прием од европските потрошувачи.
Дополнително, BYD се води од политика на невложување во земји кои поддржуваат европейските трговски бариери, па затоа земји како Италија и Франција не се опции за новата фабрика. Претходно, Ројтерс извести дека кинеските автомобилски фабрики разгледуваат некои стари германски фабрики кои ќе бидат затворени, вклучувајќи и тие на Фолксваген.
Фабриката на BYD во Унгарија ќе почне со работа во октомври, додека таа во Турција е поставена да започне во март 2026 година. Тие потенцијално ќе го достигнат производствениот капацитет од 500.000 возила годишно. Сепак, растот на кинескиот автомобилски сектор во Европа е во прекин, и покрај тоа што кинеските производители поседуваат 7,8% од пазарот на електрични возила во Европа почетокот на годината.
Учествувањето на кинеските марки на европскиот пазар се менува помеѓу 7,5% и 8,5% во текот на првите шест месеци од годината. BYD веќе ја зголеми својата понуда за да го привлече вниманието на европските купувачи, претставувајќи го својот модел Atto 2 во земјите низ регионот. Очекувано, цените на моделот ќе почнуваат од 29.000 евра во Франција, нешто слично се предвидува и на останатите пазари. Во јануари, BYD пријави 4.669 продадени возила во земјите на ЕУ, Обединетото Кралство и групата ЕФТА, што е зголемување од 44% во однос на MG. Генерално, кинеските автомобилски марки успеаја да продадат 23% повеќе возила во Европа на почетокот на годината отколку што направија исто време во минатата година.
The post BYD најавува изградба на нова фабрика во Европа appeared first on 365.mk.