Диета со кисело млеко

Loading...

Овој режим е предвиден за од три до седум дена и би можеле да намалите од 2 до 6 килограми. Но, пред тоа задолжително е да се консултирате со лекар за состојбата на организмот и дали тој би можел да ја поднесе оваа диета затоа што млечните производи влијаат негативно на чувствителен стомак. Масленоста на кисело млеко не треба да надминува 3,5% на 100 грама. Многу е важно да се приспособите на фактот да не јадете овошје со засилена киселост за да не го вознемирите вашиот стомак и да се појават киселини.

Кои овошја се дозволени?
Можете да јадете јаболка, банани, круша, праска, грозје и сливи. Пожелно е пред секој оброк да пиете по една чаша минерална вода со малку лимонов сок.
Еве како изгледа диетата со кисело млеко:
Појадок:
– 125 грама едно кисело млеко со не повеќе од 3,5% масленост;
– Една овошка;
– Чај со мед (дозволено количество мед до 20 гр, една лажичка е 5 грама)
Ужина: 
– 100 гр. овесни снегулки со обезмастено млеко или нискомаслено сирење
– 125 грама.
Ручек:
– Едно варено јајце,
– Салата со краставици, домати и зелена салата;  
Вечера:
– Една овошка;  
-125 грама кисело млеко со не повеќе од 3,5% масленост 
Прочитајте повеќе: Диета за секој ден
Овој режим е предвиден за од три до седум дена и би можеле да намалите од 2 до 6 килограми. Но, пред

loading...
Loading...