Durex прогласен за STUBRAND за 2015 година

Глобалниот бренд Дурекс е прогласен за STUBRAND за 2015 година. Durex се стекна со престижното признание врз основа на 71 отсто позитивен имиџ, односно многу голем степен на емотивна приврзаност кон брендот од страна на испитаниците на истражувањето.STUBRAND е единствено истражување фокусирано на најпопуларните брендови меѓу студентската популација. Преку соодветна и уникатна методологија, истражувачкиот процес ги мери имиџот и приврзаноста кон брендовите од страна на студентите. Во првото STUBRAND истражување спроведено во Македонија беа анализирани 291 брендови поделени во 19 категории на производи и услуги. Вкупно 342 македонски студенти беа вклучени во истражувањето и се изјаснија за Дурекс како еден од фаворизираните брендови.
Светскиот познатиот бренд Дурекс е исклучително активен меѓу студентската популација во Македонија со развивање на интерактивен однос. Преку својата стратегија за едукација за сексуално преносливите болести и несаканата бременост, Дурекс врз студентите спроведува истражувања за сексуалните познавања со што добива вредни и прецизни знаења за ставовите и познавањата на своите корисници.
Уникатноста на STUBRAND методологијата произлегува од методологијата на Ликертовата скала која е употребена за мерење на ставовите на студентите, при што од нив се бара со кликање на една од понудените опции: Love, Like, Neutral, Dislike, Hate и Don’t Know, во најбрз можен рок да ја искажат, првичната и најбрза, импулсивно- емотивна реакција поврзана со конкретниот бренд. На овој начин се мери интензитетот на чувствата односно емоциите за степенот на емотивната приврзаност кон извесен брендот.STUBRAND е единствено истражување фокусирано на најпопуларните брендови меѓу студентската популација. Преку соодветна и уникатна методологија, истр

Пронајдете не на следниве мрежи: