Еве како да ги намалите килограмите од оној дел од телото каде ги имате најмногу!

Loading...

Хормоните се одговорни за распоредот на масните наслаги на нашето тело. Но, за жал, кај многу дами присутен е хормонскиот дисбаланс. Тој е последица на захадениот воздух, нередовната физичка активност, неправилната исхрана и стресот.Според тоа, вклучете се во физичка активност, променете го начинот на исхрана, намалете ја брзата храна, поминувајте време на чист воздух и избегнувајте стресни ситуации.
Масните наслаги околу струкот, укажуваат дека лачењето на инсулин е надвор од контрола.
За да ги редуцирате, јадете многу морски плодови, риба, брокули со зачини како цимет, чили, јадете боровинки и брусници, пијте зелен чај секој ден. Користете леб од интегрално брашно. Исфрлете го од употреба алкохолот и газираните пијалоци, слатките и помфритот.
Наслагите во пределот кај пазувите се знак дека штитната жлезда не работи како што треба.

Треба да јадете помалку зелка, брокули, преработена соја, кељ, репка, јагоди и праски. Заменете ги овие намирници со лосос, туна, бразилски орев, кромид, интегрални житарици. Секако забранет е и стресот.
Насните наслаги на надлактиците откриваат дека слабо се лачи тестостерон во вашето тело.
За да го санирате тоа, потрудете се да водите љубов почесто, секојдневно да ги вежбате мускулите на надлактиците, да спиете доволно ни да не сте од стрес. Одбегнувајте благо. Јадете повеќе лосос, авокадо и ленено семе.
Масните наслаги на задникот и бутовите, ќе ги елиминирате доколку исхраната јха базирате на овошје, зеленчук, јогурт и интегрални житарици. Овој проблем се јавува, ако нивото на естроген е поголем од оптималното. Избегнувајте кафе, алкохол и газирани пијалоци.Според тоа, вклучете се во физичка активност, променете го начинот на исхрана, намалете ја брзата храна, поминувајте време на чист воздух и избегну

loading...
Loading...