Компанијата вчера објави дека планира да ја укине спонзорираната содржина од news feed, која уште на старт имаше своја доза контроверзност. Официјално, овие реклами ќе бидат укинати на 9-ти април…Овој вид на реклами, односно спонзорирана содржина се појавуваат во news feed кога некој Facebook пријател ќе има интеракција со спонзорирана страница, апликација или настан.
Оние кои сакаат да закупат ваков вид на реклама ќе можат да го направат тоа до 9-ти април, момент кога сите постоечки спонзорирани содржини ќе бидат пренасочени во друга форма на реклама. На пример, спонзорираната содржина, односно спонзорирана објава од некоја страна, ќе стане обична реклама за лајкнување на страница.
Повеќе на : gsm.mkОвој вид на реклами, односно спонзорирана содржина се појавуваат во news feed кога некој Facebook пријател ќе има интеракција со спонзорирана стран