Имено, Фејсбук покренува нова функција наречена Suggested Videos (предложени видеа), која се состои од низа видео-клипови со реклами, а треба да се најде во рамките на насловната страница.Од тие реклами, Фејсбук планира да остварува заработка од 45%, а остатокот би требало да заврши во џебовите на авторите чии видеа најмногу ќе се гледаат.
И Јутјуб на корисниците им дава 55% од заработката од рекламите, но во тој случај, одредени корисници добиваат пари од рекламите кои се појавуваат на почетокот од нивните видеа.
Новата функција засега е во фаза на тестирање, што значи дека процесот ќе потрае неколку месеци, пренесува TNW.
Од Фејсбук тврдат дека нивните корисници секој ден успешно остваруваат и до 4 милијарди прегледи на видеата. Елени Марули, аналитачар во компанијата IHS, изјави дека овој новитет на Фејсбук би можел да претставува закана за Јутјуб.
„Фејсбук агресивно влегува во подрачјето на видеата“, рекла таа.
Во дванаесеттиот месец од 2014 година, Фејсбук за прв пат го надмина Јутјуб според бројот на прегледи, со што експертите предвидуваат понатамошен пад на Јутјуб во наредниот период.Од тие реклами, Фејсбук планира да остварува заработка од 45%, а остатокот би требало да заврши во џебовите на авторите чии видеа најмногу ќе се гл