Компанијата Фејсбук тестира нова опција. Станува збор за опцијата „Купи“ и на тој начин ќе им овозможи на рекламите кои се прикажуваат на оваа социјална мрежа да станат микро продавници, пишува VentureBeat.Купувањето ќе биде можно да се направи без напуштање на страницата на Фејсбук и со еден клик, а бројот на кредитната картичка ќе мора да се предефинира на корисничкиот профил на сите купувачи.
Ова би можело да биде револуционерна работа за Фејсбук.
Оваа социјална мрежа претходно ја тестираше апликацијата AutoFill за сортирање на броевите на кредитните картички во корисничките профили, а во јануари беше најавена опцијата „Купи сега“, што очигледно била прва верзија на оваа идеја.
Адвертајзингот на Фејсбук ќе се крене на сосема поинакво ниво и ќе и овозможи на оваа компанија да си го зголеми профитот.Купувањето ќе биде можно да се направи без напуштање на страницата на Фејсбук и со еден клик, а бројот на кредитната картичка ќе мора да се предефи